Sayfalar

12 Eylül 2009 Cumartesi

Tanjevic'ten Özür Diliyorum

Turnuva öncesinde;

* Çılgınca rotasyon yapmaktan vazgeçebileceğine,

* Zamanında ve doğru oyuncu değişiklikleri yapacağına,

* En doğru anda mola alacağına,

* Takımdaki her oyuncuya adaletle davranacağına inanmadığım için

Bogdan Tanyevic'ten özür diliyorum. Belki Orhun, belki Harun ya da bir başkası katkı yapmıştır bu dengeyi ve istikrarı yakalamasında ama sonuçta takımın Baş Antrenörü O ve O ne derse o olur. Bu yüzden tekrar tekrar özür diliyorum Tanjevic'ten. Aleyhinde tek kelime söylemeyeceğim turnuva bitene kadar, hala Milli Takımın başında görmek istemiyor olsam da kendisini turnuva bitene kadar bütün defterleri rafa kaldırıyorum kendi açımdan. Bu turnuvayı böyle iyi götürürken kendisine tek laf söylemek ancak ayıptır. Önce özür sonra başarı diliyorum Tanjevic'e.

2 yorum:

nebuchadnezzar dedi ki...

muahahaha.. bence sizin gibi blog yazarlarını yazdıklarını ingilizceye cevirdi google translate kullanarak.. bölece anladı angutluk yaptığını... ve sanırsam zanlımca başını bi yere vurdu bi idman sonunda umarsamaz tavırla yürürken... :D :D:D:D:D ondan böle oldu... ama ilk kafasına sargıyı orhun ve harun yapmıştır... :PPPP

muribbi dedi ki...

ne özür dilemesi! tunçeriyi bütün bir ikinci yarı boyu kenarda tutarak beni fıtık etti. hido dan verim alamayacağını göremedi. ömer aşık ı kenarı çekip oyundan soğuttu(ispanyolların yerinde olsam böyle yapardım). oğuz savaşı gerekli yerlerde oyuna sürmedi. ve en önemlisi son topta driblig yapacağı kesin olan gardı savunmak için ersanı kullandı. haliyle rahatça geçildi ve rakibe maçı kazanmak için pozisyon kalmış oldu. ne mutluki şanslıydık, llul smacı değilde dışarıdaki boş şutörleri düşünmediği için.