Sayfalar

28 Ocak 2012 Cumartesi

New Orleans Hornets 93 - Orlando Magic 67

Boston maçlarının psikolojik yıkımı hala sürüyor. Takım kendine gelememiş vaziyette. Anderson'ın olmaması şut organizasyonlarını haliyle etkiledi. Yarım oyun kurucumuz da çenesinden ve omzundan sakatlanınca maçı yarım bıraktı. Haliyle bu şartlar altında güveneceğiniz 1. adam Hidayet. O da sezonun en kötü maçını çıkarttı. Boston maçıyla birlikte yıllar boyu unutumayacak nitelikte rezalet bir maçtı. Sanırım şu aralar tekrar bir takas dedikodusu alevlenebilir howard'la ilgili. Şimdilik bunları unutalım, haftasonun tadını çıkaralım.

27 Ocak 2012 Cuma

GS-OLY...UMUTLAR SON SANİYEDE OLSA BİTMEZ.

video
Bir bahis sitesinin özel daveti sebebiyle uzun bir aradan sonra tekrar Gs. maçına gitme şansı buldum.maç öncesi Darius Songaila'nın mukavelesinin fesh edildiği haberi geldi ki buna şaşırdım dersem yalan olur.Eski Washington oyuncusundan bu yapılanma içerisinde verim alma şansımız ne kadar vardı tartışma konusu.Size olarak rotasyonu geniş takımlar da Darius takımın vitesini orta mesafe şutları ile 1 vites arttırır.Galatasaray gibi rotasyonu dar bir takım da beklenti de fazla olunca onu efektif kullanmak pek mümkün olmadı.

Genel olarak Gs.'ın 2 senedir yakaladığı kadro istikrarı konusunda ki görüşümüz olumlu.Eleştirebileceğimiz tek konu ise Darius seçimiydi!Ermak Kuqo hayatının yine yanlış yollarından biri olan Efes seçimini yapmasaydı bugün Euroleague'in konuşulan ve çok süre alan pivotlarından biri olacaktı,şimdi 8. adam.Onun varlığı Darius için büyük bir artı olabilirdi.

Dün çıplak gözle yeni transfer Savovic'i izleme şansı buldum.Bize verilen biletlerden birisi 2 sıra yukarıda olduğu için yerimi değiştirdim.3 sağımda ön sırada Fatih Terim'in olduğu düşünülünce yer değiştirme isteğim saçma gözükse de hemen önümde Abdurrahim Albayrak'ın oturduğu ve can güvenliğimizin sağlanamayacağını düşünerek 2 sıra yukarı çıktık.Tesadüf o ki yanımız da CSKA'nın scout ve yöneticisi bulunuyordu.Allahın Ruslarının fanatik Gs. taraftarı gibi maç sonu bana sarılması ise kendi adıma çok ilginç onlar adına gruptan çıkma umutlarının yeşermesi anlamındaydı.Sohbet konumuz Darius ve Savovic endeksli geçti.Şimdi Avrupa da Nba'den sonra undersize oyuncuya bir önyargı oluştuğunu konuştuk ve bu yüzden bu tarz transferler yapmadıklarını söylediler.Rus takımları için size sorunu  yok zaten malumunuz.Savovic Gs'ı savunmada bir kademe yükseltir,çok atletik ve dış şutu var.Takıma ısındıkça 8-10 ribaunt aralığını rahat görecektir.Galatasaray için Savovic'in takıma katılması savunmayı 1 kademe arttırsa da takım kalitesini yükseltir mi?Kesinlikle hayır!

Çıplak gözle izleyince Galatasaray'ın sıkıntısı çok bariz.Kalıplı oyuncumuz yok bu yüzden pota altı ekstra basketleri bulamıyoruz.Bu basketler bulunmayınca 70'li sayıları geçmemiz mümkün olmuyor bu seviyede.İddaa ediyorum Oly'deki Hines biz de oynasa bu takımın çehresi çok değişirdi!Burada Mahmudi'yi eleştirecek ilk şeyi bulabiliyorum 2 senede!En azından gecen sene Ksk.'daki Andre Smith bizim takım da olabilse Avrupa çapında bir oyuncu olurdu.Bu sene ki İtalya performansı da herşeyi kanıtlar yönde zaten.Oyak Reno'dan Shipp gibi bir oyuncuyu kazanan zihniyetten bu hamleyi de beklerdik açıkçası.2.03 boyuyla 4 numara da çok da sırıtmazdı.Türkiye Mc Callebb gibi bi değeri kaçırdıktan sonra Smith'i kaptırması da oldukça kötü hali hazırda Avrupa ekonomisi göçmüşken.

Oly için söylenecek çok fazla şey yok.Bence Avrupa basketbolunun 2 vites gerisindeler ekonomik kriz sebebiyle.Pero Antic'i skor opsiyonu olarak kullanan bir takım Final Four adayı olabilir mi?Dün Shumpert sakatlanmasa maç 20'lere doğru giderdi çünkü Cevher muazzam oynasa da artık son periyot enerjisi tükendi.Savovic ile Furkan faul problemine girince maçın kafa kafaya gelmesini bekliyorduk açıkcası.Lakovic dünkü maçın kahramanı gibi ama kesinlikle iyi gününde değildi.Bu benim için bir kıstas değil,ondan her maç böyle sorumluluk almasını istediğimizi söyledik.görevini layığıyla yaptı.

Son sözlerimin ilki CSKA'lılara!Bizleri yeneceklerine eminler burada fakat ben tam tersi olacağını düşünüyorum.Takım kimyası 2 hafta sonra çok farklı olacaktır Galatasaray'ın.Burada sürpriz 9-10 sayı bir fark bile olabilir dediğimde adamın bana delimisin der gibi bakışını hiç unutamıyorum.

Çok fazla söze gerek yok.Jerome Lucas candır diyorum...

En son sözümü son saniye basketiyle twitter ve facebook'da ortalığı karnaval yerine çeviren Fenerbahçeli kardeşlerime ayırıyorum.Oturun sevgili kardeşlerim YANLIŞ ANONS!!! YİNE GALATASARAY KAZANDI!Unutmasınlar basketbol 5 kişi ile oynanan,bir yunanlının son saniye basketine sevinen Türklerin de olduğuna inat sonunda hep GALATASARAY'ın kazandığı bir oyundur.

Basketbol da candır,kandır.I LOVE THIS GAME....
Saygılar,hürmetler...
Not: 1-Vidoeyu yan yan seyredeceğiniz için şimdiden özür :))
2- Galatasaray2ın CSKA'yı yenme gibi bi deliliğe kapıldığım için sizde bana deli gözüyle bakmayın.4. maç olması ve Gs'ın ya tamam ya devam maçı olması tek dayanağım ;)

Orlando Magic 83 - 92 Boston Celtics

Anlatılır, anlaşılır, yorum yapılır bir şey değil. 27 sayıdan maç verilmez. Boston'un yine müthiş üçlük savunması ve adam kilitlemesi iş gördü. SVG'nin buna acil çözüm üretmesi gerek. Başka da bir şey yazmayacağım, asabım bozuk.

26 Ocak 2012 Perşembe

Küme Düşme Kalkmadı! Akil İnsanlar da Varmış!!!

3 Temmuz'dan beri ozhano küme düşme olmaz, ben ise adamlarsa küme düşmeyi kaldırmazlar diyordum. Benim dediğim oldu, Türk Futbol adamları şike yapan cezasını çeksin dedi. Onlara helal olsun diyorum!

Az sonra sanırım TFF Başkanı Aydınlar yönetim kurulu ile birlikte istifa edecek. Herkes Türk futbolu kaosa girecek dese de, bence Türk Futbolu bugün kurtulmuştur.

Düdük Çalmadan Devre Yapmak! Bu Nasıl Kongre?

Daha kongre başlayalı 45 dakika oldu, divan seçildi, Aydınlar konuştu ve toplantıya 1 saat ara verildi.
Muhtemel sebepler:

1) Delegeler çok acıktı.
2) Öğlen Namazını kılmak isteyen delegeler var.
3) Mc Donalds'ın avantajlı-indirimli menüsü için en iyi ara saati buydu.
4) Çişi gelen başkanlar var.
5) Kulis faaliyetleri henüz bitmedi, her iki taraf da yandaş aramaya devam edecek.

Yazık.

25 Ocak 2012 Çarşamba

Google da Çöker

Az evvel gmail içindeyken meydana gelen bir sıkıntı sonucu Google ne yapacağını bilemez bir halde :) Bunu da gördük ya, artık hiç bir şeye şaşırmam :)

Indiana Pacers 83 - 102 Orlando Magic

Bu takım için en önemli faktörler Hidayet'in oyunu yönlendirebiliyor olması, asist üzerinden basket atılabiliyor yani pas devamlılığı sağlanıyor olması, o gece üçlük sokulabiliyor olması ve yedek sırasından katkı geliyor olması olarak gözüküyor şu ana kadar geçen zamanda. Dün gece bunların hepsi gerçekleşip 3. çeyrekte tecrübe de konuşunca iş erken bitti. Bu ligde 3-4 takım dışında, tabii ki Magic de bunlardan biri, 3. çeyrekte fark yiyip 4. çeyrekte belini doğrultabilen takım yok. Indiana da genç ve tecrübe eksikliği olan bir takım olarak bu durumda. Oyundan bir kez düşerlerse kolay toparlanamıyorlar.

SVG bu sezon oyuncularını ekonomik kullanmaya çalışıyor. Sakatlık olmadan alınabilecek maksimum galibiyetin peşinde. Geçtiğimiz sezonlarda Howard'ın aşırı yorgunluğa verdiği tepkileri her Magic taraftarı hatırlar. Dolayısıyla bu sezon SVG kısıtlı bençinden maksimum katkıyı almaya çalışıyor. Bu maç en iyi benç performanslarından birine sahne oldu. Ancak Magic için en önemli sorunun oyun kurucusu mevkiinde olduğu dün gece bir kez daha belli oldu. Collison bile Nelson'ı perişan ettiyse, Howard gitmek istemekte haklı.

56 sayıdan sonra 102 sayı fena gelmedi, üstelik yorulmadan.

Ankaragücü Sanal Alemde de Bitik!!!


Bilgiler Ankaragücü Spor Kulübü'nün resmi web sitesinden. Bu kaynaktan verilen bilgilere göre yarın akşam saat 20:30'da oynanacak olan Galatasaray-Ankaragücü maçı Ali Sami Yen'de oynanacak. Keşke oynanabilse ancak mümkün değil. Bununla birlikte Galatasaray Futbol Takımı'nın başında çıkacak teknik direktör kim? Tabi ki Adnan Polat. Ünal Aysal olsa yine iyiydi ama Adnan Polat olacak yarın takımın başında. Bununla birlikte kulübün başkanı hanesinde de Fatih Terim ismini görmeniz büyük bir ihtimal.

Rakip takım ile ilgili bilgilerdeki yanlışlıkları geçtim bari Ankaragücü'nün başında çıkacak olan teknik adamın ismi Ankaragücü'nün resmi web sitesi olması bakımından! güncellenseydi. Ziya Doğan nerede kaldı, ne zaman Ankaragücü'nün başındaydı, o zamandan bu zamana ne kadar süre geçti? İnsan bir bakıverir. Paraya pula da bağlı değil hani bu güncellemeleri yapmak. Belki düzeltilir, uyarması bizden...

24 Ocak 2012 Salı

Boston Celtics 87 - 56 Orlando Magic

Kulüp tarihinin en az saha içi isabeti (16) bulunan rekor maçı! Boston tarihinde en az sayı yenilmesine izin verilen 2 maçtan biri (56 sayı)! Tam bir rekor gecesi. Her gece 10-15 tane üçlük sokulamayacağını, birilerinin gelip çok ciddi dış savunma yapıp öncelikle Hidayeti kilitleyeceğini söyleyip durduk. Boston harika bir savunma yapıp akıllı hücum etti, muhteşemdiler. Sezonda 1 kez olur bu tip maçlar ama öğretir. Bu takımın gard pozisyonunda takasa ihtiyacı var.