Sayfalar

7 Eylül 2009 Pazartesi

Litvanya'ya Kaybedecek Olmamızın 8 Nedeni

1- Bogdan Tanjevic
2- Ribauntlardaki muhtemel Litvanya üstünlüğü
3- Sarunas Jasikevicius'un olmaması (edit: Herkes kadroda yok diye uyarıda bulunmuş da ben de adam yok diye yazdım zaten, olmaması diye ekledim)
4- Aşırı üçlük denememiz
5- İkili oyunlara çare bulamayışımız
6- Aşırı rotasyon
7- Hidayet'i olması gerektiği kullanamayacak olmamız
8- Oyuna en çok müdahale etmesi gerektiği anlarda yapacağı hatalarla yine Bogdan Tanyevic

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Jasikevicius kadroda yok.

Adsız dedi ki...

jasicevicius yok ama yenilmek için ona ihtiyacımızda yok ilk madde yeter de artar bile

nebuchadnezzar dedi ki...

ben hedo yu hiç 10 milyon etcek gibi oynarken göremedim...

milli maçlar için de mi para çok veirlmeli...

pick and roll kac defa oynatmışki bogdan

üçlük denemek bizim harcımız çünkü...

rotasyon ne demek her adam her an sahada :D:D:D:D

sarunas dedi ki...

jasikevicius kadroda yok

Cenky dedi ki...

Jasikevicius kadroda olmadığı için yazdım zaten 3. maddeyi. Tek adamlı sistemlere daha başarılı oluyor Tanjevic'in acayip ve anlamsız sistemi. Olmaması diye ekliyorum.

horozmania dedi ki...

1. ve 8. madde diğerlerinin de nedeni zaten.

muribbi dedi ki...

litvanyayı yenmemiz için sekiz neden:
1. eeee
2. eeeee
3. yine eee
.
.
.

yok böyle bir neden

giggle loop dedi ki...

İşler çok yolunda gitti dün gece. Sadece 5. madde karşısında biraz çaresiz kaldık.
Güzel eleştirilerdi bunlar ama takım senin sınavından geçti gibi.