Sayfalar

10 Eylül 2009 Perşembe

Gökhan Cam

Gökhan en az 3 hafta yok ki bu bence en az 1 aydır. Doktorların tam iyileşmeden oynamasına izin vereceğini sanmıyorum. Gökhan'ın kasık adelesi kopma noktasına gelmiş, iyi de nasıl olmuş bu çok merak ediyorum. Adam stoper, devamlı depara kalkan bir kanat adamı ya da sprinter bir forvet değil ki aniden koparsın kasık kaslarını ya da yırtsın.

"Herkes bana Cam adam diyor, öyle olmadığımı iyi çalışıp sakatlanmadan göstereceğim" demişti imzayı attıktan sonra. Hani be Gökhan Zan, nerede o sağlam adam. Beşiktaşlılar bir kez daha düşünmeli, Gökhan'ı kayıp mı etmiş oldular yoksa ondan kurtulmuş mu oldular?

Huzurlarınızda, maalesef ve üzülerek Gökhan Cam!

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Hele şu Euro 2008'de Portekiz maçındaki sakatlanması neydi ya. Adama tekme attı kendisi yuvarlandı 2 maç yok. Sonra Arda ambulans esprisini yapınca alınıyorsun tabi.

Adsız dedi ki...

Aslında kızmaktan daha çok üzülüyorum bu adama. Yazık...

M.T dedi ki...

Efsane olmak yolunda emin adımlarla ilerliyor Gökhan Zan :)

Adsız dedi ki...

evet gökhan rezil ötesi bir adam! estonya maçında iyleşmeden shahaya terimin emri ile çıktı sonuç normal ama adam o kadar kötü ki maçta önderin yerine aramadık hiç adam o kadar kötü ki adamın yerine koyacak o kadar milli stoper var hangisini oynatacağımıza karar veremedik bence de beşiktaşlılar kurtuldukları için havalara uçmalı sonuçta adam o kadar kötü ki

Cenky dedi ki...

Ya Sevgili Adsız arkadaşım zevk mi alıyorsunuz böyle yorumlar yapmaktan. Kimsin, nesin, dalga mı geçiyorsun, hakaret mi ediyorsun bi' anlayalım artık. Kaç gündür ciddi ciddi yükleniyorsunuz Adsız rumuzuyla. Biz burada kimseye hakaret etmiyoruz, ama sizler işi dalga geçme boyutuna vardırıyorsunuz. Devam edin bakalım nereye varacak. Sabırla bekliyoruz sonunu bu tiyatronun.

stockton dedi ki...

Şimdi cenk abi her adsızı suçlama, adsızdan adsıza fark var. Belki bir adsızın google hesabı vardır ama blog okuyup orada yorum yazma alışkanlığı yoktur. Ama NBAKOLİK'ten tanıdğı, sevdiği birinin bloğunu zevkle okuyup yorum yazmak istemiş ama şimdi google hesabımı açmayayım demiş ve adsız rumuzunu kullanmış olabilir. Ama bu işi başka yönlere çekmeyi gerektirmez tabi sana katılıyor böyle yapanları kınıyorum.

Cenky dedi ki...

Güzelim her adsızı suçlamıyoruz zaten. Gökhan Gönül postunda söyledik zaten bunu. Bir kaç gündür ısrarla isim nick vermeden yüklenenlere lafım. Üzerinize alınacak bir şey yok sizin açınızdan. O cesr arkadaşlara sesleniyorum ben.

Adsız dedi ki...

merhaba ben özgü bu posttaki adsız mesajı benim ben sizlere hakaret falan etmedim öyle anlaşıldı ise affoıla yalnız bu gökhan olayından sıkıldım yok adam şöyle imiş yok bjk kurtulmuş geyiklerinden bir gerçek var gökhan gibi bir adamı hele hele bu transfer sezononda bir anadolu kulübünden almaya kalksan 5M£ FİYAT BİÇERLER sen adamı bedevaya hele hele rakibine kaptırmışsın yerine bir yabancı almışsın tüm transfer planların alt üst olmuş zira transfer sezonunun belki de son günü bu olaydan dolaYI daha önce yabancı oyuncu kontenjanı açamadığın için tabata gibi birine (30 yaşında)8M£ bonservis vermişsin eeeee işte o zaman sen gökhandan kurtulmuş olmuyorsun kaybeden her yönü ile sen oluyorsun

Cenky dedi ki...

Şöyle açık seçik yaz canımı ye Özgü kardeşim. Geriliyoruz burada kaç gündür. Dök içini, üzerine tartışalım, konuşalım, ne güzel işte.

Facchetti dedi ki...

Sadece gülüyorum, Zan'a Gs'ye geldiğinde 'olum çok güzel adam transfer ettik'. Fakat BJK'da iken ''bu adam kazma milli takımda ne işi var'' diyen adama cevabım şu olmuştu;'1.5 ay içerisinde görücem ben seni ve Zan'y diye. İşte buna gülüyorum. Büyük topçu Gökhan.

Adsız dedi ki...

vermante vallahi demiştin ben de savunmuştum bu sefer olmayacak diye. Doğruya doğru laf yok... Ancak biz geçen sezonun son blümüne kandık da Gökhan'a inandık. Ama güvendiğimiz dağlara kar yağdı tam anlamıyla.