Sayfalar

13 Eylül 2009 Pazar

Hıncal Uluç Bilgesi

Maçtan önce yayınlanan Maç Başlıyor'da Hıncal Uluç'un görüşlerini almışlar. Çok kıymetli Uluç'un her lafı bir enteresan da Milan Baros'la ilgili söyledikleri daha bir enteresandı, yaklaşık olarak şunlar döküldü ağzından:

"Formda falan değil hatta Milan Baros golcü değil. Bu halimle ben de Galatasaray'da oynasam atarım o 20 golü. Galatasaray'ın oyuncusu asla değil, artı karakter olarak da Galatasaray'a yakışmıyor. Hiç bir şey olmaz Baros'tan. Ben Rijkaard'ın yerinde olsam maça direk Nonda ile başlardım."

Ne mi oldu sonra?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Fakat hocam onun o lafları söyleyişindeki neden ona çok kızgın olmasından dolayıydı bana göre. Hakemleri aldatmaya yönelik hareket yapan, kendini atan veya itiraz ile hakemi seyircinin kucağına atan futbolcuyu ben sevmem lafının devamında bu lafları geliyordu. Ancak yine de kendini işin içine koyunca çok ilginç olmuş.

Facchetti dedi ki...

Tebrikler !!!

(her ne kadar yenilginin verdiği kızgınlıkta olsa) :D

Beercholic dedi ki...

"Formda falan değil hatta Hıncal Uluç spor yorumcusu değil. Bu halimle ben de spor yorumcusu olsam bende konuşurum onun kadar. Lig TV'nin yorumcusu asla değil, artı karakter olarak da hiçbir spor programına yakışmıyor. Hiç bir şey olmaz Hıncal'dan. Ben kanal sahibinin yerinde olsam programa direk Hıncal yerine herhangi biriyle başlardım."

Adsız dedi ki...

yücel iyi oturtmuşsun :D

Beercholic dedi ki...

hak etmiş :)