Sayfalar

2 Temmuz 2009 Perşembe

NBA'de Bombalar Patlıyor

Birinci transfer görüşmeleri gününün sonunda Ben Gordon ve Charlie Villanueva'yı ikna eden Detroit Pistons, takımı bir hayli gençleştirmiş oldu. Gordon 5 sene ve 55 milyon Charlie V de yine 5 sene ve 35 milyona imza atacaklar. Tabi 8 Temmuz'a kadar birileri akıllarını çelmezse.

Öte yandan Orlando'nun kan kaybı Marcin Gortat'la devam edecek gibi duruyor. Yao Ming'in gelecek sezonun tamamını kaçırma olasılığına karşılık Rockets Gortat'a bir teklif sunmuş. Görüşme esnansında Rocets taraftarının Gortat'ın Houston'a gelmesi için gönderdiği e-posta ve mesajları göstermiş GM Morey. Sevgi ve ilgiden etkilenen Gortat Knicks'ten vaz geçip her an Rockets'la imzalayabilir. Otis Smith de Carter'lı yedeksiz kadrosuyla tek pota antrenman yapar.

Hidayet'e Toronto da 5 sene ve 60 milyonluk bir teklifle gelmeye hazırlanıyormuş ki para yanında takım içinde nasıl bir rol teklif edeceklerini görmek gerek. Portland daha kuvvetli ihtimal Hidayet için şu an.

2 yorum:

Cenky dedi ki...

Lüks vergisi vereceğimiz doğru ancak bunu kadroyu tamamlamak için alıncak en az 5 minimum kontratlı adam için vereceğiz orası acı be Kaan.

tolga dedi ki...

http://blog.oregonlive.com/behindblazersbeat/2009/07/turkoglu_tries_on_portland_for.html
şimdi şu muameleler bana yapılsa,'ben doğuştan portlandlıydım zaten,'der basardım imzayı.