Sayfalar

1 Temmuz 2009 Çarşamba

BENZEMez kimse sanA, büyük harflere baksana!

Lyon sıcak parayı görünce dayanamayıp satmam, vermem dediği Benzema'yı bıraktı sonunda. Tabii ki piyasadaki en kalite adamları adamları fahiş fiyata toplayan Perez'e. 20 milyon € deniliyordu teklif edilen mebla olarak Benzema için, birden yüksek teklifiyle (35 milyon €) piyasayı kırdı geçirdi yine Perez. Sadece bu sezon başlamadan yaptığı harcama 200 milyonu çoktan geçmiş vaziyette. Üzerine daha önce çok konuştuk bu paranın kaynağı neresi diye, Aceto başta olmak üzere bir çok kişi anlattı. İşin kredi kısmında paranın alındığı bankanın Barcelona bankası olması da ayrı bir ironi. Neyse sevgili Florentin Amcamızın elerin öpüyor, Benzemez Kimse Sana şarkısını armağan ediyoruz kendisine. Benzema Real'de ne yapar sorusuna verecek cevabım var da yazacak takatım yok, sonra bir ara tıklatırız tuşları. Başlıkta da öyle bir anagramsı olaylara girdim, çıktım.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

İşin shit'ini çıkardı bu adam iyice. Böyle heriflerin egolarını tatmin etmelerini engellemek için futbolun patronlarının yeni düzenlemelere gitmelere gerektiğini düşünüyorum kanımca. İş artık şovdan çıktı, baba-oğul olayına döndü. Fakat perez amca kopardı üstüne de herkese gösteriyor. İnşallah yine şampiyon olamazlar bu sezon da görürler dünyanın kaç bucak olduğunu. Forza Barcelona Forza Sevilla Forza Malaga Forza Osasuna Forza Valencia Allah bin türlü belanı .... Real. Bu kadar da aleni bir şekilde kara para aklanmaz ki... Bu kadar ortalığa para saçmanın başka bir açıklaması yok bana göre. Yine sinirlendirdin beni hocam yaw.

ejikulat dedi ki...

ulan arkadaş ne paraymış ya al al bitmedi...
bu adam football manager'ı gerçek hayatta oynuyo abi...
ben football manager oynarken bile paraya kıyamazdım adam saçıyo yaa...
hocam bu perez endülüs mü?
yok eğer endülüsse bunlarla ilgili güzel bi söz vardı...
"arap yağı bol bulunca......." gibi...

Popescu41 dedi ki...

Sayin perez benden yaslisin. sana sesimi yukseltmeyecegim,bunu da boyle bilesin.siz para sacmayi cok iyi bilirsiniz. van minit. tasima suyla degirmen donmez. daha da yazmam basligina.