Sayfalar

30 Haziran 2009 Salı

Gördüğüm En Güzel Messi-Ronaldo Değerlendirmesi

Başlıkta dediğim gibi, en güzeli bu arkadaş. Kafamızdan geçirip de bir türlü satırlara dökemediğimiz o kelimeleri klavyeyle buluşturmuş alengir. Bu blogda uzun süre tartıştık Messi mi Ronaldo mu diye. Tartışmaya katılan çoğu kişinin düşüncesiydi iticiliği. Bu tatil sezonunda Ronaldo Los Angeles'ı sıradan geçirirken Messi ile ilgili Arjantin Milli Takımı dışında tek haber okumadık. Ronaldo hazretleri 94 milyona Real'e transfer olmuş ve kulüpler anlaşmışken bile Madrid'e teşrif etmediler. O an tatilden ve tatildeki mezelerden daha önemli bir şey yoktu onun için. Messi ise aynı günlerde sırasıyla Arjantin ve İspanya'da detayları açıklanmayan şekilde hayır işleri ile meşguldü. İşte 2 oyuncu arasındaki en büyük fark bu. Biri mütevazi ve ağırbaşlı, öteki kibirli ve şımarık.

Şuradan alengir'in Nevresim Takımı'na işlediği son Messi - Ronaldo kıyaslaması motifine ulaşabilir, gülebilir ya da ben gülerken de düşünenlerdenim edasıyla üstüne uzun uzun düşünebilirsiniz.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Kesinlikle anlamıyorum bu CR7'nin kişiliğine bu kadar takmışlığını milletin. Banane adamın kişilik özelliklerinden. Bu adam futbolcu, futbol parametreleri açısından değerlendirmek gerek. Galatasaray'da CR gibi bir futbolcu olsun sahada coşsun, yöneticiler onu diskoya, laila'ya, reina'ya kendi götürmezlerse adımı değiştiririm. He şu var. Eğer CR'nin o serseri denilen kişilik özellikleri futboluna negatif olarak etki yaparsaişte o zaman sıkıntı olur. Ama adam oynuyor be kardeşim...

Cenky dedi ki...

Göreceğiz sayın hocam bu sezon oynuyor mu, nasıl oynuyor, kimle oynuyor.

Cenky dedi ki...

Bakalım bu adam Ferguson'a mı oynuyormuş yoksa Pellegrini'ye de oynar mıymış. Solari'ye oynamadığını hatırlar gibiyim.

Adsız dedi ki...

Hocam kusura bakma ama Messi de gelsin İngiltere liginde oynasın da bir görelim. İspanya ligi gibi öncelikle hedefin savunma değil, gol olduğu ve ortalama gol oranının nerdeyse 3'e çıktığı bir ligde oynuyor. Diğer taraftan CR7 o İngiltere liginde sağ açık oynayarak 27 golle mi neydi gol kralı oldu iki sezon önce. İngilterede 25 golün üzerine çıkmak her baba yiğidin harcı değil. Diğer taraftan yorumunda gördüğüm yine kişiliğine dair bir açıklama olmuş senin yaptığın. Doğrudur, CR7 t.d. seçiyor olabilir ama t.d. de hem sevdirsin hem saydırsın kendini adama. Böyle bir sorunluluğu yok ama böyle oyuncuları oynatmak ayrı bir meziyettir hocam t.d. için. O yüzden Alex Ferguson Alex Ferguson olmuştur. Pellegrini kariyerinde bir atılım yapmak istiyorsa işe CR7'ye göre takımı kurmakla başlayabilir. Son olarak bir sorum var: İngiltere ligi'nde neredeyse her sezon 20 golün üzerine çıkan CR7 bu performasını İspanya'da da sergilerse Messi'ye nal toplatır mı toplatmaz mı? Saygılar...

Adsız dedi ki...

Artı hocam ben senin gibi göreceğiz bakacağız gelecek ne gösterir gibi yuvarlak, politik cümleler kurmayı sevmiyorum. Yarın bir gün CR sıkıntı yaşarsa ben demiştim diyeceksin. Yok İspanya'da xoşarsa bu sefer de ben zaten zaman gösterir demiştim diyeceksin. Sağlam yorumlar bekliyorum lütfen:)

Cenky dedi ki...

Hocam benden asla "ben zaten zaman gösterir demiştim" diye bir laf duyamazsın. Ben söylediğimin arkasındayım. Ronaldo Real'de beklenen başarıyı yakalayamayacak, kendi takımında sorun çıkaracak, Kaka'nın gölgesinde kalacak performansıyla, Messi'nin gölgesinde kalmasından öte.

İngiltere İspanya Ligi kıyaslamasına gireceksek hemen Robben örneğini gösterip kaçıyorum.

Adsız dedi ki...

tamam hocam yazacaktım ama kaçıyorum dediysen ben eklemeyeyim yine. İşin çok biliyorum.:)

Beercholic dedi ki...

2 sene önce Ronaldo'nun senesiydi, geçen sene Messi'nin.. Ha Messi efendiymiş, Ronaldo asiymiş beni ilgilendirmez. Şu an için eşitler, bu seneki performans gösterecek kim daha büyük?