Sayfalar

14 Ağustos 2009 Cuma

Q-Rich'in Yeni Takımı ve Diğer Gelişmeler

2 gün önce Guiness Richardson demişiz, bu yaz 4 farklı takımın kadrosunda kontratlı oyuncu olarak gözüken Q-Rich için. Bu kadar kısa zamanda bu kadar fazla takas olan 2. bir oyuncu bilmiyorum ben. Rekortmen adamımızın yeni durağı Miami Heat oldu. Blount'a karşılık takas edildi Richardson. Blount da eski takımı Wolves'a dönmüş oldu.Gelen haberler Q-Rich'in takımdaki dış şut eksiğini kapamak için takımda tutulacağı ve takas edilmeyeceği yönünde. Gerçi ben elemanın yerinde olsam bavulu açmadan noter tasdikli bir bavul açma muvaffakatname isterdim ya neyse :D

Öte taraftan çok yeni bir haber olmasa da Ben Wallace'ın Detroit Pistons'a dönmesini vermemiştik burada onu da paylaşalım. Yanılmıyorsam bi-annual exception imzaladı Pistons'la 35'lik savunma uzmanı. "Basketbolu bırakmanın kıyısından döndüm" diyor Pistons'la efsane olan Wallace. Seyirci ona nasıl davranacak merak ediyorum.

Pistons'ın yeni transferlerinden biri de yedek bankına John Kuester'in yanına. Eski Magic koçu ve geçen sezona kadar Nets'te Frank'in yardımcısı olan, benim ziyadesiyle midemi kaldıran şahsiyet Brian Hill artık Pistons'ta. Allah yardımcısı olsun Pistons taraftarının.

Pau Gasol da parmağını kırıp ameliyat olmuş Milli takım kampında. NBA'e rahat yetişiyor da "Kesin oynamam gerek Avrupa Şampiyonası'nda" diyormuş. Aferin diyorum.

Nowitzki Mark Cuban izin vermediği için bu yaz Milli formayı giyemeyecekmiş. Federasyon da Nowitzki de karara itiraz etmemiş, 10 senedir zaten Cuban yeterince fedakarlık yaptı demişler. Keşke bize denk gelse de Almanya Şampiyona'da, iyice bir sabunlasak.

Rockets Avrupa'nın en çok saygı duyulan Amerikalı uzunlarından David Andersen ile 2+1 yıllık toplamda 7,5 milyonluk bir kontrat yapmış ki Yao'nun yokluğunda Andersen ritmini bulursa Rockets'i rahatlatır. Barcelona için önemli kayıp.

Rockets'tan Von Vafer 2 sene 10 milyon, Nuggets'dan Kleiza 2 sene ve 12 milyon $ karşılığında Olympiakos'la imzaladılar. Demek ki Olympiakos maçlarına bolca bahis oynanabilirmiş artık. Hem üstü hem Olympiakos galibiyetine.

Clippers Hornets'dan Rasual Butler'ı ileriki senelerin draftlerinden birinin 2. tur hakkı karşılığında almış. Mobley'den sonra 3 sayı eksiğini kapatabilirler Butler'la.

Sixers geçen sezon Avrupa'ya kaçan Primoz Brezec ile 1 sene ve 1,1 milyonluk bir anlaşma imzalamış. Amaç belli uzun rotasyonunu zenginleştirmek. 10-15 arası süre alır Brezec.

En önemli imzaytı atlıyorduk, Leon Powe eski takım arkadaşı Lebron James ile yeniden takım arkadaşı oldu. Powe sudan ucuza gitti yeni, bir yüzük sevdasıyla. Kontrat 1+1 yıllık, 2. yılı takım opsiyonlu toplamda yaklaşık 1,8 milyon değerinde. Cavs için önemli bir eksik kapandı, arka alan kuvvetlendi.

Oberto Wizards'la imzalamış. Haywood'un tyedeği olacak bu sezon sanırım, 15 dakika civarında süre alır ya da almaz. Kontratı 1 senelik ve 2,1 milyon değerinde.

Takasla Blount'u alan Wolves, geçen sezonu Dallas'ta geçiren bir diğer pivot Ryan Hollins'le de 3 sezon ve 7 milyon civarında bir kontrat yaptı. Hollins biraz daha kalınlaşırsa Jeffersson'ın arkasında durabilecek isim olabilir.

Aynı Wolves koçunu da buldu, herkes yazdı gerçi ama ben de yazmamış olmayayım. Kurt Rambis 2 senelik kontratla Wolves'un başına geçti. Ancak Lakers koçu P-Jax için bu iş çok kötü oldu. Kalçasında sorun olan ve ameliyatlar geçiren Jackson bu sezon bir çok deplasman maçına gitmeyip takımı zaman zaman yaptığı gibi Rambis'e emanet etmeyi düşünüyordu. Bakalım yoğun seyahat temposunda sezonu çıkarabilecek mi Zen Master.

En son Otis Smith'in Hidayet için utanmadan söylediği bir laf var ki bu konuya daha sonra gireceğim, ben konu üzerine bir şeyler diyene kadar vakit geçer, en iyisini sabonis söylemiş, Merak edenler şuradan baksın.

------------

Bugün itibariyle izne ayrılıyorum, istikamet Aachen. Bir kaç gün boyunca orada kongreye katıldıktan sonra, Düsseldorf üzerinden ayın 24'ünde dönüş yapacağız inşallah. Fırsat bulursak Maastricht'i de günü birlik ziyaret edeceğiz, bir de Hollanda havası alalım bakalım. O nedenle bugün saat 18'den ayın 24'üne kadar buralarda olmayacağım. Buralar sevgili ozhano ve volkanbk3'e emanet. Herkes sağlığına dikkat etsin ben buralarda yokken, terli terli soğuk su içmeyin, üstünüz açık uyumayın, kalın sağlıcakla!

2 yorum:

Mehmet Dinler dedi ki...

Heat de postalarsa bi yere yuh artık.

David Andersen'in alışma dönemi acımasız geçecek gibi

İyi yolculuklar Cenky, sağlıcakla.. :)

Adsız dedi ki...

Güle güle gidin gelin hocam. Aman ha gribe dikkat diyorum takrardan :D