Sayfalar

11 Ağustos 2009 Salı

Hasan Şaş

Aşağıdaki sözler TRT'de yorumculuğa başlayan Hasan Şaş'tan. Hakan Şükür'ün geçtiğimiz günlerde yapmış olduğu açıklamalar ciddi tepki çekmiş, "Hasan Şaş'a neler yapıldı adama yine de Galatasaray'a vefasından susuyor" denilmişti. Şükür'ü bir çırpıda "yediği kaba pisliyor" deyip Galatasaray düşmanı ilan edenler bakalım Hasan Şaş için neler diyecekler. Özellikle de Sevgili Chao Grey'e soruyorum: Hakan Şükür'ün yaptığı yediği kaba pislemekse, Hasan Şaş'ın yaptığı nedir?

Televizyon yorumculuğuna başlayan Şaş, ilk programında G.Saray'ı bombardımana tuttu.

1- “G.Saray çok güçlendi. Lig şampiyonluğu başarı sayılmaz, UEFA'yı kazanmak zorundalar”

2- “Transfere parayı nasıl buluyorlar bilmem. Herhalde bizden sonra Florya'da petrol bulundu”

3- “Ben 11 sene G.Saray forması giydim kaptanlık vermediler. Takımda en eskisi de bendim”

4- “Aziz Yıldırım, F.Bahçe için büyük bir şanstır. Onun icraatlarını beğeniyor ve destekliyorum”

Kaynak burada

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Hasan Şaş'ın bu açıklamalarını okuyunca benim de ilk aklıma Chao Grey gelmişti :D.

Adsız dedi ki...

Hasan Şaş'ın yaptığı da aynısıdır, nokta.

Cenky dedi ki...

Silelim Çağrı herkesi. Kimse kalmasın. Her söylenende suçu futbolcuda arayalım. Vefasızlar, adam değiller!

Adsız dedi ki...

Gerekirse.

Cenky dedi ki...

Çağrı sanırım asla anlaşamayacağımız konu olarak bu kalacak aramızda.

Adsız dedi ki...

Hasan haklı mı yani? Ya da Hakan Şükür? Ya da Hakan Ünsal?

Cenky dedi ki...

Ne %100 haklılar ne de %100 haksızlar. Hakan Ünsal'ı bir kenara ayır, diğerleri büyük oranda haklı.

Popescu41 dedi ki...

1- “G.Saray çok güçlendi. Lig şampiyonluğu başarı sayılmaz, UEFA'yı kazanmak zorundalar"
-Tamam Hasan abi, sampiyon olursak sevinmeyiz.

2- “Transfere parayı nasıl buluyorlar bilmem. Herhalde bizden sonra Florya'da petrol bulundu”
- Sana 10 sene boyunca verdikleri milyon dolarlari nerden buluyorlarsa, ordan buluyor olabilirler mi?

3- “Ben 11 sene G.Saray forması giydim kaptanlık vermediler. Takımda en eskisi de bendim”
-Oynadigin donem boyunca sadece bir sezon takimin en eskisi sendin. onda da 3-5 mac haric oynamadin.

4- “Aziz Yıldırım, F.Bahçe için büyük bir şanstır. Onun icraatlarını beğeniyor ve destekliyorum”
- doping olayinda maksimum ceza alman icin ugrasan, her fener maci kafana yagan maddeler sonrasi klubune ceza aldirmayan Aziz Yildirim'i begeniyor destekliyorsun? anladim.

Severiz sayariz eski futbolcularimizi da, piyasaya yeniler cikinca gundemden dusen sarkicilarin , sayesinde zengin olduklari sanat camiasini elestirmelerine benziyor artik bu her sporcumuzun ayrildiktan sonra yaptigi elestiriler.