Sayfalar

9 Ağustos 2009 Pazar

Devre Arası Lakırtıları

*Yıllar sonra artık duran top organizasyonu yapan bir takım, yaptıran bir Teknik Direktör ve bu organizasyonları kutlamaya çeviren bir adam var Galatasaray formasıyla sahada. Şahsen ben senelerdir Alex ve Fenerbahçe'nin duran toplardan bulduğu golleri kıskanırdım.

*Leo Franco kendine çok güveniyor, o yüzden hep normalin 2 adım önünde. Yerden gelen pozisyonlarda, Tabata'nınki gibi, bu nasıl bir avntajsa, uzaktan atılan şandel şutlarda, Julio'nun golü, o derece bir dezavantaj.

*Sabri'nin katledemediği kadar dengeli bir top oynuyor Galatasaray, şaşkınım. (Maç sonu eklemesi: O saadet 45 dakika sürermiş ancak!)

*Mustafa Sarp gerçek bir memur olduğunu kanıtlamaya devam ediyor. Acaba o da bizim gibi 657'ye mi tabi.
*Rijkaard'ın gol sevinçlerine, içindeki çocuğu ve heyecanını kaybetmemiş olmasına hastayım. (Maç sonu eklemesi: Maçın son saniyelerindeki heyecanı ve oyuncularını maç sonu soyunma odasında karşılarken ki tavrı muhteşemdi. Terim'den bu yana oyuncularıyla böylesine bütünleşen bir hoca gelmemişti Galatsaray'a)

*Keita şakayla karışık Sadri Alışık oluyordu neredeyse, kim yana çevirdi adamı hatırlamıyorum ama hayatın kurtardı.

*Vay be geçen sezon maç sonunda yazı yazdıramayan takım devre arası yazı yazdırdı bize! Hata maç sonu ekleme bile yaptırdı!

*Maç sonu eklemesi: Nonda beni gönderemezsiniz dedi yine, böyle kaldıkça yazacaksa her maç kalsın be Şaban!

Fotoğraflar Hürriyet Adem Kabayel'den.

Hiç yorum yok: