Sayfalar

12 Ağustos 2009 Çarşamba

Nasıl Yani?

özer-sakat

İlk gördüğümde çok güldüm. Ne yani, "deliyim gözü kara deliyim yakarım Roma'yı da yakarım ben..." mi demek istiyor dedim Özer. Ama bence harbiden delice bir açıklama. Ya da bunlar basının çarptırmaları da diyebiliriz. Çünkü Özer'in demek istediği aslında çok açık. Haberi okuyunca da bu çok rahat anlaşılıyor. "Öncelikle hafif bir korku oluyor insanın içinde. Tekrarlar mı korkusu veya ikili mücadelelerde doğal olarak bir korku var ve kontrollü oynuyorsunuz" diyor Özer mikrofonlara ya da ses kayıt cihazlarına ama şu cümlesi beni derinden "yaraladı" hakkaten.

Özer Hurmacı: Fiziksel olarak bir sakatlığım kalmadı. Şimdi sadece psikolojik olarak bir küçük sakatlığım var. Nasıl yani?

Ne yazık ki, çok sevdiğim, Fenerbahçe'nin transfer etmesine en çok üzüldüğüm, oyununu çok beğendim bir oyuncunun böyle bir açıklama yapması beni kendisinden soğuttu valla... En azından klişe bir yorum çıkmamış kendisinden, farklı demeçler verme çabasından dolayı kendisini tebrik eder ivedilikle yeşil sahalarda görmek isteriz.

sevgiler volkanbk3

Hiç yorum yok: