Sayfalar

26 Haziran 2009 Cuma

Magic Carter

Vince Carter Orlando Magic'te

3 yorum:

ejikulat dedi ki...

amare stoudamire golden state yolcusu hocam bilginize...

tolga dedi ki...

sabah tıraşımı olalı bir buçuk saat oldu ama,henüz idrak edemedim takasın doğruluğunu.Ejikulat dostum “otisden süper bi hamle,” diyerek değerlendirse de takası,ben şu bir iki haftayı bekleyelim derim.açıkçası biraz hayal kırıklığı var.otis hocadan istediğimiz cesaretli hamleyi gerçekleştirmiş gibi gözükse de,içimde bir burukluk var.cenk hocanın “Sağlıklı bir Carter Magic'i bir kademe yukarı taşıyacaktır.”cümlesinde biraz burukluk,kırgınlık görmedim değil,çünkü cenk hocanın içine sinen bir hamle olsaydı,böyle klişe bir cümle, ‘hoşgele’ cümlesi kurmazdı.hidonun takıma dönme ihtimalinin mucizelere kalmasının yanında,bu takasla bildiğim kadarıyla “sign&trade” imkanı da sıfıra inmiştir;yani karşılığında havlu sallamaya adam bile alamayacak mecik,alacağımız ancak hava olacak,hem de öyle güzelim yayla havası değil,insan doğalgazı havasına benzetebiliyoruz en iyi.beni en üzen ise;takası gördüğümde leenin adının ekranda gözükmesiydi.boğazıma bi şey tıkandı,bu takımı yılmaz,yıkılmaz,sinmeyen yapan elemanların belki en tepesindeki iki üç adamdan biriydi.howardın lewisin türkoğlunu kaybolduğunu maçı bıraktığını görmüştüm ama,bu adamın yeri apayrıydı bu konuda.bi ayrılış türküsü mırıldıyorum sabahtan beri;aşık olduğum bugünlerde bir de bu hamle bu ayrılış beni birkaç gün komaya sokar.bir de battie var,ancak,onun gidişini beklediğim için o kadar etkilemedi;yani hazırlıklıydım gideceğine.açık konuşmam gerekirse,reddick ve özellikle nelson için bi hamle yapılmayacaksa kederim bin kat artacak.aklıma hoş şeyler getirmeyecek.neyse abartmayayım,ve bu sefer fazla uzatmayıp,olabilecekleri beklemeye başlayacağım.

Cenky dedi ki...

Tolga taa uzaklardan, hem de Artvin'den ne kadar da çabuk, ne kadar da iyi tanımışsın beri. Umarım aşkınla güler, güzel bir beraberliğe gidersin.