Sayfalar

22 Haziran 2009 Pazartesi

Halbuki biz ne ‘Zan’mıştık!

Yahu biz kanguru Lucas Neill’i, sol görüşlü Oleguer’i, Uruguay’lı genç Martin Caceres’i, belki de ABD’li Onyewu’yu bekliyorduk. Türkiye içinden de Servet’in yerini kimse dolduramaz diye kendimizi dış transfere kilitlemiştik… Hatta geçen haftabaşı abime demiştim ki; “Hissediyorum cuma ya da haftasonu önemli bir yıldız transferi patlatacağız. Hiç de bilmediğimiz, daha önce duymadığımız biri olacak bu…”

Haftasonu geçti ses çıkmadı. Biraz gecikmeli oldu belki ama bugün patladı haber! GÖKHAN ZAN Galatasaray’da! Yerel transferlerin Adnan Sezgin’in elinden geçtiğini biliyoruz. Haldun’la gündemi meşgul ederken, A.Sezgin’le ters köşeye yatırdık hem gündemi hem de Beşiktaş’ı. Sanırım Kenan Öner’di Gökhan Zan’ın opsiyonunu uzatmayı unutan.. Artık bu haberden sonra istifa eder mi bilemiyorum. Ama ederse de şaşırmam. En azından ettirilir. Eğer yönetim Gökhan Zan’la bilerek sözleşme uzatmadıysa böyle komplo teorileri gerçekleşmez elbette. Ama Mehmet Topuz’u Fener’e, Gökhan Zan’ı da Galatasaray’a kaptıran Demirören ne yapar bilemiyorum. En azından 2 kupanın sarhoşluğunu üzerinden atmalı…

Gelelim transfer için yoruma. Evet Gökhan Zan 45 kez Ulusal Takım forması giymiş. Evet Şampiyonlar Ligi ve şampiyonlukları tecrübe etmiş biri.Bir önceki sezonda yaşadığı kronik omuz sakatlığı çok can sıkmıştı. Bu sene de yakar mı bilinmez. Geçtiği söylese de omuz bu çıkar mı çıkar… Umarız çıkmaz tabi… Kariyer istikrarı olan bir oyuncu. Sırasıyla Çanakkale Dardanel, Beşiktaş, Gaziantep (kiralık), Ulusal Takım, Galatasaray. Buraya kadar çok iyi… Ama 2007/08′de 20, 2008/09′da ise 19 maçta forma giymiş. Şampiyonluk yaşadığı sezonda forma giydiği sayısı beni kesmedi. Bu istatistiklerin farkında olarak takıma transfer edildiğini düşünürsek yönetimin kafasında da Gökhan Zan, Rijkaard’a önemli bir alternatif olarak sunulmuş olabilir.

Fizikli, güçlü, hırslı, buraya kadar da iyi ama defanstan çıkarken yaptığı pas hatalarını hatırladıkça, hele EURO 2008′de Portekiz maçında yaptığı bir pas hatası vardı ki.. Akıllara zarardı. Ben bu adamın oyun stilini bir türlü beğenemdim, ısınamadım. Emre Aşık kadar iyi olmadığını biliyorum, Semih Kaya kadar güvenemiyorum. Emra Göngör’le ikisinin başladığı maçları düşünmek istemiyorum. Çünkü ikisi de biraz savruk adamlar… O defans mahvolur.

Haldun yıldız avındayken, Adnan da yerli bonservisi olmayan ortalama adamları kadroya katmaya devam ediyor. (Bknz. Mustafa Sarp) Halbuki biz sıradaki stoperimizi yabancı ‘Zan’mıştık…

sevgiler volkanbk3

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Açıkçası fazla bir beklentim yok bu adamdan. Senin de dediğin gibi oyun stiline bir türlü alışamadım, sevemedim. Galatasaray.org dan da açıklama yapılacakmış belki şu an yazıyordur. Sözün özü yönetim bombaları sıra sıra patlatacak derken ilk patlamada "fıssss" diye bir ses geldi. Neyse belki Servet gibi performansını fazlasıyla artırır da kendisini sevdirir taraftara. İnşallah ilk antremanda sakatlanıp ilk yarıyı falan kapatmaz.

Cenky dedi ki...

Abi nasıl kakaladılar adamı bize ya!!! Yok opsiyonu uzatmayı unutmuşlarmış da, falanmış, filanmış. Cam gibi takım olduk. FM'de "Injury Prone" diye anılan bir adamdan ne beklenir ki?

İnş. mahçup eder bizi.

Popescu41 dedi ki...

Gokhan Zan iyi transfer olmus. Iyi oynarsa zaten isimize yarar, kotu oynarsa veya cok sakatlanirsa da yillik 10-12 mac cok ihtiyac duydugumuzda oynamasi bile yeterli, kewell-topal falan demeden mevkisinin adami oynamis olur adam yoklugu cektigimiz maclarda. zaten sozlesme de 2 yillikmis, 2 yil 20-25 gerekli macta oynar gider en kotu ihtimal.

calvin dedi ki...

sonu servet gibi olur inşallah deyip önümüze bakacaz.

Mehmet Dinler dedi ki...

Ben Beşiktaş'ın Gökhan'ın istediği yıllık ücreti kabul etmediğinden sözleşme uzatmadığını duymuştum bir yerlerden :S