Sayfalar

2 Eylül 2009 Çarşamba

Bir tür Ziya Doğan

Niko_Kranjcar_

Transferin son günü olması sebebiyle takımlar iyice değişti. Kafalar iyice karıştı. Mesela haftaya Ankaragücü'nde Mehmet Çakır'ı, Hürriyet'i, Muhammet Hanifi'yi; Antalyaspor'da Necati'yi, Manisa'da Mehmet Güven'i, Kayseri'de Alpaslan'ı (edit:son anda kiralığa döndü bu transfer, Rijkaard bonservisiyle gitmesine onay vermedi) izleyeceğiz... Yani pazartesi Galatasaray'a gol atamayan Mehmet Çakır, bir kaç hafta sonra Galatasaray'a gol atma şansını tekrar yakalayabilecek.

Son dakika transferleri sadece bizde olmadı. Ca'ğ'nım Tottenham'ım da boş durmadı. Saçtı paraları yine! -bence- Süper Lig transfer sezonunda ne oluyor ne bitiyor derken Premier Lig'den uzak kaldık biraz. Gerçi iki gündür friendfeed eklentim masaüstüne pıt pıt kafasını uzatarak Tottenham'dan haberleri alıyordum. Yeni bir transfer dedikodusundan haberim vardı ama ihtimal vermedim. Çünkü ben sakatlanan Modric'in yerine Giovani Dos Santos'a ya da David Bentley'ye şans verilebileceğini düşünüyordum. Ama akşam sakinliğinde bir de baktım ki iki gündür ismi geçen Hırvat 10 numara Portsmouth'tan Tottenham'a transfer olmuş. Spurs'ün teknik direktörü Harry Redknapp bir diğer -diğerlerine de değineceğim ayrı bir postta- eski öğrencisi Niko Krancjar'ı kadrosuna katmış. Bir tür Ziya Doğan yani. Nereye gitse yanına Ayman'ı götürür ya Ziya, Harry de öyle işte... Başı sıkıştı mı telefon defterinden en yakın oyuncuyu arayıp 'hadi hazırlan' diyor... (İşte bu gelecek yazımın konusu =))

Niko takımdaki 3. Hırvat futbolcu oldu. İyi güzel de 2 ay sonra Modric döndüğünde ne olacak Niko'nun hali? Ya da takımın genel hali. Gio ve Bentley kazan kaldırmaz mı? Jenas unuttun beni zalim demez mi? Harry -Ziya gibi- bilir işini diyip şimdilik bekleyelim...

1 yorum:

Beercholic dedi ki...

öyle deme, iyi rotasyon oldu. tam yedeklerle çıksam kafaya oynarım tarzından. redknapp bey disiplini elden bırakmaz.