Sayfalar

30 Ağustos 2009 Pazar

Pep 2 Kere Mutlu

Dün geceki zor Shaktar maçından sonra kupayı alarak önemli bir sevinç yaşayan Pep Guardiola sanırım bu gece 2. mutluluğu Real Madrid-Deportivo maçını izlerken yaşamıştır. Geçen sezonun kupa terminatörü ve Real'i 6'lıyarak süpüren takımın hocası olarak bir çok korkusundan arındığını düşünüyorum bu gece Guardiola'nın. Fantastik denilecek paralara yapılan transferlerle gol yollarında acayip bir bileşim elde eden Real Madrid'in ilk resmi maçındaki hali, Barcelona'nın hocası ben olsam beni sevinçten uyutmazdı. Pep belki de ellerini ovuşturmaya başlamıştır şimdiden.

Raul, Kaka, Ronaldo, Benzema forvet dörtlüsünün Real'i savunmada bariz bir şekilde 7 kişi bıraktığı, tandemdeki Garay-Albiol ikilisinin hiç ama hiç Real'e yakışmadığını çok net gördük Deportivo karşısında. Riki denilen adam doğru düzgün topa vurmayı becerebilse çok farklı bir skora sahne olacaktı San Tiago Barnebeu'da açılış maçı. Pellegrini'nin ürkek yönetimi Real'i Real olmaktan uzaklaştıracak nitelikteydi. Hemen golün sonrasında (3-2) Raul'u Granero ile değiştirmesi, Benzema'yı oyundan alması, sahada gezinen Ronaldo'yu 90 dakika sahada tutması, maç sonunda Kaka-Guti değişikliği ile iyice orta sahayı kalabalıklaştırmaya çalışması, çalıştırdığı takımın Los Galacticos değil de sanki Los Ratones olduğunu düşündürdü bize.

Sözün özü ben bu Real'i, takım savunmasından hiç mi hiç haberi olmayan bu kadroyu ve başındaki korkak adamı görseydim Barcelona hocası olarak bu gece çok rahat uyurdum ya da belki de uyuyamazdım sevinçten. Pep iki kere mutlu bu gece, orası kesin.

1 yorum:

muribbi dedi ki...

bu köprünün altından çok sular akar. bu dörtlü defansa pek uğramıyor ama onları ileride başıboş bırakacak akıl nerde?