Sayfalar

28 Mart 2010 Pazar

Böyle Saça Böyle Tarak

Bu lafın başka versiyonları da var ama terbiyem müsaade etmiyor söylemeye. Benim teklifim bundan sonraki Fener maçlarına A2 takımla çıkmak. Emirhan falan en az bu kadar kalecilik yapar, Berkinli Emreli Cem Sultanlı Anıllı hücum hattı en az bu kadar koşabilir sanırım. Hiç değilse mücadele ederler biraz, gözlerinde kazanma hırsını görürsünüz. Koca takımda sadece bir Okyanusyalıyı kendini hırpalarken görmek beni çok yıprattı. Sonuçta her saça uygun bir tarak var, bizimkisi de anlaşıldı ki Fenerbahçe. Tebrikler Daum'a da, adamdan saymadıkları Selçuk'a da, bütün sarı lacivertlilere de. Hak ettiler.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Hak ettiklerini düşünmüyorum şans yine onlardan yanaydı kaç pozisyon buldukları ortada ve attıkları gol de ortada.. Ne olduğunu anlamadan gol yedik gol denirse buna.. Tamam biz kötü oynadık ama bizden daha kötü oynayan tarafın hanesine hiç hak etmedikleri halde 3 puan yazıldı..Top yuvarlak ve şans her zaman ki gibi Fenerbahçeydi bizi teğet geçti..

Cenky dedi ki...

Şans mücadele edenin yanındadır demek istiyorum. Kaybetmemek için ellerinden geleni yapıp kazanabilmek için fırsat aradılar, ellerinden geleni yapıp ayakta durdular. Ama biz kazanmak istemiyor gibiydik, beni yıkan da o yüz ifadesi işte.

Adsız dedi ki...

Taraftarlar "Şampiyonluktan vazgeçtik, fenerbahçeyi yenen bir takım istiyoruz" diyorlar içler acısı bir durumdayız. O kadar milyon Eurolar alıyorlar biraz hakkını verseler, bana versinler ben ne de güzel koşarım.

Cenky dedi ki...

Sıkıntımız o milyon Eurolara alınan yıldızların oynadığı mevkilerde değildi. Biz 2 senedir yazıyoruz blogta sağ bek, sol bek, oyunu iki yönlü oynayabilen orta saha oyuncusu lazım bu takıma diye. Ozhano daha gelmeden Leo Franco olmaz bu takıma demişti, dediği çıktı. Maalesef Rijkaard'ı getirmekteki başarıyı bu 4 mevkide tekrarlayamadı yönetim. Bu da sportif direktör eksikliğidir özünde. Adnan Sezgin'in yapması gereken iş yani.

Öte yandan bana milyona gerek yok 500 bine de coşarım o yeşillerde :)

Yasin dedi ki...

Caner gitsin Rusya'ya kina yaksin

Cenky dedi ki...

Yasin arkadaşımızın yorumu maalesef bir türlü gözükmedi. Kusura bakma Yasin. Yasin yorumunda kına yolluyordu Caner'e, en azından paylaşmış olalım.

M.T dedi ki...

Volkan'ın poposuyla kontrol ettiği topu, Leo Franco buyur ediyorsa bunun adına şans mı denir, yoksa ''öğrenilmiş çaresizlik mi'' denir bunu sorgulamak lazım. İnanın 90 dakika boyunca Galatasaraylı futbolculardan tek bir olumlu hareket görsem (Neill hariç) çirkefliğin kralının yapardım ama yok. Alex bile maça el koymadan Fenerbahçe bu kadar rahat kazanabiliyorsa, bize de rakibi kutlamak düşer.

Adsız dedi ki...

Ne zaman oyun bakımından bu takımda yerliler baskın, yabancılar da tamamlayıcı olur işte o zaman birşeyler değişir.

gorkem89 dedi ki...

2000lerdeki gibi yani. yıldız hakan şükür tamamlayıcı popescu gibi.

Adsız dedi ki...

aynen öyle...