Sayfalar

31 Mart 2010 Çarşamba

Çoban Salata'nın Renkleri

Geçen hafta Özhan Başkan için karartmıştık Çoban Salata sayfalarını. Bugün normalde eski haline getirecektim ama elim gitmedi bir türlü, kıyamadım. Şu haline gözüm öyle alışmış ki anlatamam. Yazılar sanki karanlığın içinden sıyrılan ışık hüzmeleri gibi bembeyaz. Bir de son zamanlarda Allah nazardan saklasın işler yolunda gidince o beyaz satırlar siyah zeminde çok farklı gözüktü bana. En azından bir süre daha böyle kalmasını istiyorum Salata'nın. Fikri olanı dinlemeye de hazırız, eski halini beğenenler, renklere eleştiri getirecek olanlar varsa başımız üzerine...

5 yorum:

M.T dedi ki...

Ben bir kaç gün önce bir mail atmıştım yazılar gözümü alıyor diye. Çıkıntılık yapıcam ya illa:) Ama böyle bir anlam katabildiysen eğer sana ait bir şeye, manevi değeri paha biçilemez. Böyle kalsın derim, yakışır;)

Cenky dedi ki...

Patron almadık o maili, merak ettim şimdi, bu aralar hem blogger hem de google'da bir gariplik var gerçi, yorumlar mailler ulaşmıyor hedeflere.

Bir anlam üstlendi gerçekten bu yeni hali, sağolasın desteğin için :) Bir de yaptığın da çıkıntılık olsa :)

gorkem89 dedi ki...

aslında başta yadırgasamda alışıyor insan. Fonu pembe olsa bile takip ederim bu blogu. Kaan kural ve mehmet demirkolla birlikte en iyi spor yazıları burda..

Cenky dedi ki...

Ay bana bir şeyler oluyor:)

Çok sağol görkem, teveccüh ediyorsun gerçekten, gurur duyduk.

gorkem89 dedi ki...

ben yorumda tarafsızlıgı severim. Renk körü spor yazarlarından(selcuk yula gibi) sıkılmıs biri olarak tarafsız yorumları okuyunca sporu daha fazla seviyorum..