Sayfalar

2 Nisan 2010 Cuma

Yaşadığını Hissetmek Yeniden

Saat çalmadan uyanmak sabahları,
Kaçta yatarsan yat dinlenmiş olarak kalkabilmek,
Dimdik durabilmek her dakika,
Annem, babam diyebilmek yeniden doya doya,
Sarılabilmek dostuna hiç olmayan kardeşinmiş gibi,
Gülen gözlerde yansıdığını bilmek, 
Set kurmamak artık hayata, 
Sana uzanan eller olduğunu görmek,
Olduğun yere şükretmek huzur dolu bir kalple,
Mutluluk gözyaşlarını tatmak tam da tadını unutmuşken,
Erkek olduğunu yıllar sonra,
Yaşadığını hissetmek yeniden...

7 yorum:

C3Moi dedi ki...

''Saat çalmadan uyanmak sabahları,
Kaçta yatarsan yat dinlenmiş olarak kalkabilmek''

3 gündür; son 1 yılda uyuduğumdan daha uz uyuyorum ama dinlenmiş olarak nedenini anlayamadım. bu söz de beni anlatıyo nedense.

Adsız dedi ki...

Hocam ben bu şiirleri ordan burdan kopyalayıp yazdığını zannediyordum. Sen bildiğin şair moduna bağlamışsın da haberimiz yok bizim. Ne cevherler varmış sende arka planda kalan. Yok yok tehlikeli olmaya başladın sen. Sen böyle her gezmeden sonra şiir yazacaksan cemal süreya olursun. İnşallah bu yorumun kaderi de diğerlerine benzemez :D.

ahmet dedi ki...

Şair ; insan kendini anlatabilmeli demiş şiirlerinde , yoksa şiir ne işe yarar.. ,

diyerek bu güzel mısraların devamı gelir umarım her gün daha dinç olursunuz

Sevgiler..

Cenky dedi ki...

@ ozhano
İki şey vardır hayatta insana yazdıran, biri huzurla kolkola girmiş mutluluk, diğeri acıyla yoldaş olmuş üzüntü. Üzgünken, acı çekerken yazamıyorum ben, en kötü halimi gördün sen benim, konuşamıyordum bile yazmak nerede. Ama bugün herşey kalmışken geride, o kadar güzel şey yaşarken, güzel yüzler, güzel gözler bana gülerken nasıl yazmam, nasıl paylaşmam!

Ama iddiam yok şundan iyi yazarım, çok iyiyim vs. diye. İçimden geçenler sadece bunlar, paylaştıkça büyüsün istiyorum mutluluğum, dışarıdaki dünyaya ve o dünyadaki güzel insanlara hasretimin bittiğini anlatmak, yabancılaştığım kendimle kucaklaştığımı dile getirmek.

@C3Moi
Huzurlusun çünkü, etrafına bir bak istersen kimler var :)

@ Ahmet

Sağol sevgili arkadaşım, mutluluklarımız daim olsun ömür boyu...

Adsız dedi ki...

Cenk hocamm ya da Cenk abimm :)) ne güzel şeyler yazmışsın her günün sana böyle güzel şiirler yazdıran anlarla geçsin inşallah sevgilerimle... ELİF ALPDOĞAN

Cenky dedi ki...

@ e.alpdoğan

Sevgili kardeşim sağol varol, çok mutlu ettin beni güzel sözlerinle. Umarım sevdiğinle sen de hep mutlu olur, üzüntü nedir bilmezsiniz hayat boyu.

stuven dedi ki...

çok güzeldi. aşka susamış birini gördüm:)

ben dinlenmiş kalkamıyorum...