Sayfalar

31 Mart 2010 Çarşamba

Kaleci Diyince Hugo Lloris

Dün gece uyku tutmayınca Bayern maçı sonrası Lyon - Bordeaux maçını da izledim. Kendimi şanslı bir futbolsever olarak sayıyorum bu maçı izleyebildiğim için çünkü Hugo Lloris'in çok önemli oyununa şahit oldum. Lloris gerçekten muhteşem bir maç çıkardı. Daha önce de izlemiştim ama dün gece tam anlamıyla beyminde kendisine bir anı çizgisi edindi Lloris. Muhteşem reflekslere ve çok iyi zamanlamaya sahip genç Fransız. Yan topları alıyor, bire birde iyi, şutlara karşı çok iyi yer tutuyor, savunmasını devamlı konuşarak uyarıyor. Artık kaleci diyince aklıma gelecek ilk isimlerden biri Hugo Lloris. Frey'i harcayan Domenech'in Lloris'i görmesi için belki de son dönemdeki en büyük şansı Fransız Futbolunun.

2 yorum:

koala dedi ki...

Tam bomba ama ne zaman ne yapacağı belli olmayan kaleci tipi. Chamakh'ın o garip vuruşuna yaptığı kurtarış gibi mucize de gerçekleştirir, Leo Franco gibi yumurtlar da. Sakın yanlış anlaşılmasın, ikisini aynı kefeye koymuyorum

gorkem89 dedi ki...

francoyu ödüllendirdin bence. :D