Sayfalar

27 Mart 2010 Cumartesi

Beko Amerikan Basketbol Ligi

Arkadaş nedir bu rezalet Allah aşkına! Hangi ülkede yaşıyoruz, bu basketbol hangi sınırlar içinde kimler tarafından oynanıyor. Furkan Aldemir olmasa şu tabloya baktığınızda gördüğünüz şey NBA olmasa da NBDL istatistikleri gibi. Ben kaldıramıyorum artık bunu. Milli Takımın başındaki adam da yabancı, Türkiye'de hiç basketbol antrenörü olmadığı için, bir de kalkıp utanmadan soruyoruz "Milli Takım neden başarılı olamıyor?" diye. Asıl soru şu bence "Bu derece istila edilmişken, daha da ötesi kendi elimizle oyuncularımızın önünü tıkamışken, nasıl oluyor da Milli Takım bu kadar başarılı olabiliyor?". Aferin bize, Bravo Turgay Bey, mümkünse Türk oyuncu sayısını kısıtlayalım, yabancıyı serbest bırakalım, aynen devam!

Not: Ekran görüntüsü Turkbasket'ten araktır.

1 yorum:

ejikulat dedi ki...

yıllardır söylüyorum bunu... sahadaki 5 oyuncunun 3 ü yabancı olursa nasıl adam yetişecek Türk basketboluna...

illa ki çok çok özel bir yetenek mi olması lazım ki takımının ilk 5indeki yeri sağlam olsun Türk basketbolcunun?

Yazık vallahi yazık, Turgay Demirel ve Bogdan Tanjevic'e yeter artık lütfen ya bırakın gidin abi....

en az 2 nesille oynadınız, mahvettiniz geleceklerini.

hadi benim yaşımda doğru düzgün basketbolcu çıkmadı, ulan bari bırakın da yeğenimin generasyonundan 1-2 bişe çıksın yaaa....

ilkokula giderken rashard griffith ve petar naumoskiden başka Türkiyede oynayan yabancı bilmezdik.hep ağzımızda harun erdenaylar, tamer oyguçlar, orhun eneler vardı.şimdi sor ilkokul çocuğuna hidayet ve mehmetten başka kaç tane Türk sayabilecekler size...

ya en azından pazar günleri öğleden sonra yapılabilecek en güzel şeylerden biri TBL maçlarını izlemekti.Şimdi spiker arkadaşların hangi ülkeden maç anlattığını sorguluyor insan.
Ben de izlemiyorum.

Bi bilmem ne olun gidin abicim yaaa....


Not: Aydın Örs nerede?