Sayfalar

16 Eylül 2009 Çarşamba

O Son Oyunu Kim Çizdi?

Slovenya maçının son oyununu, uzatmayı belki de maçı getirecek oyunu kim çizdi çok ama çok merak ediyorum. Oyun muhteşem, kat, koşu, perdeden çıkan adam, pas ve bomboş şut muazzam bir tahlilin ürünü. Ama o oyunu çizen ulu insan, o topu kullanacak adam Engin Atsür mü Allah aşkına ya! Ömer Onan var açılmış atıyor, Hidayet var turnuvaya geri dönmüş, olmadı Ersan var eli titremez, beğenmiyorsan bunları Sinan Güler var ki en zor şutları en rahat kullanan adamlardan. Neden Engin, neden o köşe, neden üçlük, üstelik 2 adıma vakit varken!

Çok güzel laftır "Aza tamah etmeyen çoğu hiç bulamaz.". Korkmuş, geri adım atmış Slovenleri uzatmada ipe dizerdik ipe! O son oyunu kim çizdi kardeşim, Allah aşkına söyleyin, önce kendisini bir öpeceğim sonra da tokatı indireceğim suratına. Oraya buz kesmiş Engin mi konur be kardeşim!

Kafayı çizdim, kaçtım...

6 yorum:

Doğuş dedi ki...

Muhtemelen çizilmiş oyunda "son şutuda engin atar" diye bi' şey yoktu. Öyle gelişti. Ancak tabii iki tane yıldızın var ve son hücumda ellerine top deymiyor. vay babam vay...

Beercholic dedi ki...

doğuş'a kesinlikle katılıyorum. engin'e pası veren kimdi hatırlamıyorum anın heyecanından ama o yüklenip gözyaşı damlasını bırakacaktı ancak önünde 2 tane -veya 3 olabilir heyecan- sloven uzunu görünce boşta engin'i görüp ona attı, engin'de dediğin gibi soğuktu ve atamadı. ha şöyle kızabiliriz, engin neden oyundaydı? orası ilginç...

baha dedi ki...

abi ucluge oynamak bence de akillicaydi cunku zaten yipranmis takima bir uzatma daha fazla gelebilirdi. ha cikan ilk bes tartisilir o ayri. diri halde bir hirvatistan'dan ben daha fazla cekiniyordum sahsen, zaten cogu ekip birbirini cok cok iyi biliyorken ve defalarca oynamisken bir de Jasmin Repesa kazigi yemeyelim. iyi oldu iyi, umidi korumali.

Adsız dedi ki...

arkadaslar bu bloglara girişte bi kac gündür sorun yaşıyorum bir bilginiz var mı acaba ?

Cenky dedi ki...

var öyle bir sıkıntı biz de çözemedik ama bugün toparladı gibi sanki.

Tartavuz dedi ki...

Tanjevic ben böyle çizmedim ama harikaydı falan demiş. Bide bize adrenalin yarıyo falan demiş abiler. Yani çizilmiş oyunu yapamamışlar :)