Sayfalar

4 Temmuz 2008 Cuma

Gilbert Arenas Wizards'ta Kaldı

Washington Wizards Antawn Jamison'dan sonra takımın diğer önemli ismi Arenas'ı da bırakmadı. Çekirdeğini koruyarak play-off alışkanlığını yukarıya götürmek isteyen Wizards "Agent Zero" Arenas'a maximum kontrat değeri olan 127 milyon $ teklif etmişti. Ancak Gilbert Arenas bu teklifin 16 milyonundan feragat ederek takımına çok önemli bir jest yapmış oldu. "Maksimum kontratı da alabilirdim ama takımın elini kolunu iyice bağlamak istemedim. Bıraktığım parayla takıma katkı yapacak oyuncuları tranfser etmek için daha esnek davranabilirler. Sonuçta bu takım bana çok şey verdi, ben de gerekeni yapmalıydım. 127 milyonla aileme 111 milyonla yapamayacağım daha ne yapabilirim ki!" 16 milyon $ çok büyük para, kendi adıma zaten çok sevdiğim Arenas'a sevgim bir kat daha arttı. Daha önce benzer bir hareketi Timberwolves'a katkı sağlamak için Garnett de yapmıştı. Karakterli adamlara hayranım.

Hiç yorum yok: