Sayfalar

20 Ocak 2010 Çarşamba

Orlando vs Babalar


4 Kasım vs Phoenix 122 - 100 galip Vince Carter oynamadı
11 Kasım vs Cleveland 93 - 102 mağlup Vince Carter 29 sayı 5 ribaunt 1 asist
20 Kasım @ Boston 83 - 78 galip Vince Carter 26 sayı 6 ribaunt 6 asist
11 Aralık @ Phoenix 103 - 106 mağlup Vince Carter 8 sayı 4 ribaunt 6 asist
25 Aralık vs Boston 77 - 86 mağlup Vince Carter 27 sayı 5 ribaunt 2 asist
13 Ocak @ Denver 97 - 115 mağlup Vince Carter oynamadı
18 Ocak @ Lakers 92 - 98 mağlup Vince Carter 9 sayı 5 ribaunt 1 asist

3 Cleveland
2 Boston
2 San Antonio
2 Dallas
1 Lakers
1 Denver


maçı daha var Orlando Magic'in sezonda. Bu zamana kadar 2-5 olduğu ligin babalarına karşı 11 kez daha parkeye çıkacak bu takım. Şu ana kadar ilk 41 maçta elde edilen derece 26-15 kesinlikle umut verici değil. Sezon başında geçen seneki başarı yakalanamaz, bu bir hayal dediğimde bana aşırı tepki veren arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Hem Magic'in hem ultra, süper, mega yıldız Carter'ın durumu ortada. Koca sezonda sadece 1 önemli maç kazandırabilmiş takıma. Takım o yokken kesinlikle daha takım gibi. Van Gundy büyü falan yapmazsa bu takımın geleceği yok. Bitmiş yıldız eskileriyle olacak iş değil bu. Yazık oldu hem harcanan paralara hem taraftara. Allah selamet versin Otis, bu gidişle ben öpemesem de yakında öpecekler seni.

1 yorum:

ejikulat dedi ki...

bi türlü denk gelip de izleyemedim ki bi orlando maçı ki geçen yılla kıyaslama yapayım...
ancak tablo 2 yıl öncesini anımsatıyor bana...
yapılabilecek en iyi hamle carter hamlesi miydi diye sorarsanız hayır değildi...
ancak yine de kötü bir hamle de değil bence...
carter'ı savunmuyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasın.
ancak carter'a bu kadar taviz verilmesine kızıyorum.
carter'ın takım arkadaşlarının top kullanma hakkını kısıtlamasına kızıyorum.
içi geçmiş bir süperstarın bu kadar bencilce ve sadece kendine oynarcasına top kullanmasına göz yumulmasına kızıyorum.
orlandoyu orlando yapan pas trafiği, şuta dayalı oyunu ve top paylaşımı idi.
şimdi howard'ın maç başına 7 top kullandığı maçlar oluyor.
nasıl oluyor? niye gözü kapalı herkes carter'ın eline bakıyor.