Sayfalar

22 Ocak 2010 Cuma

İlk Muayene Ücretsiz


Bugün hayatımdaki belki de en önemli gündü. Özellikle son 2,5 ayda yaşadıklarımın üzerine bu günü, bugün yaşadıklarımı yaşayabilmek inanılmaz benim için. Bugün doktora tez savunma sınavına girdim ve başarıyla çıktım Yaradanın yardımı, sevenlerimin dualarıyla. Tam 5,5 yılımı aldı doktorayı bitirmek. Sadece 26 ay yapacağım deneye bütçe aradım, sonunda buldum, ekipmanlarımı aldım, tesisatı kurdum, şalteri kaldırdım kayıt cihazım (enerji analizörüm) patladı. İlave 2 ay da onun değişimi bekledim, etti mi sana 28 boşa giden ay. O aylar bana sağlam bir literatür taraması ve konuma ziyadesiyle hakimiyet olarak geri döndü, çok şükür demek gerek, her işte bir hayır var lafı burada vücut buldu da denilebilir herhalde.

Bu sabah yataktan Elektrik Yüksek Mühendisi olarak kalkmıştım, inşallah Elektrik Doktoru olarak yatacağım. Çok şükür! Çok uğraştım, çok yoruldum, çok didindim, ama en güzeli geçirdiğim bu fırtına sonrası sapasağlam, kuvvetle ve güvenle limana varmış olmam. Bugünden sonra yeni seferler var önümde, beni gerçekten sevenlerle, isteyenlerle, bana gerçekten değer verenlerle, bana numara yapmayanlarla, hep yanımda olanlarla, olacaklarla.

Bugün çok mutluyum, bugün gururluyum, bugün mağrur, en sonunda bugün artık doktorum!

Ve sevgili dostlar ilk muayenem ücretsiz, eğer kabul edersiniz sonrakiler de :)

11 yorum:

nebuchadnezzar dedi ki...

geçmiş olsun... umarım hayırlısı olur... ve yrd doç falan olup yanına hamallık işe göremeyen üretici beyinler bulup onları geliştirirsin... umarım daha aydınlık bir tr oluşturmaya yardımcı olursun...

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun, başarılar kariyerinizde...

volkanbk3 dedi ki...

doktor bizim evde elektrik tesisatında bir sorun var bakabilecen mi?
ehehe - ücretsiz madem =pp

hayırlı olsun hocam...

Mehmet Dinler dedi ki...

Hayırlı olsun, tebrikler Cenk Abi. (:

Cenky dedi ki...

@ Arkadaşlar:)

Çok sağolun arkadaşlar, Allah razı olsun. Umarım nebu'nun dediği gibi en yakın zamanda kadromu alır ve birlikte çalışabileceğim bir de asistan bulabilirim. Bu sayede gerçekten el değmemiş çok konuyu barındıran kendi branşımda (aydınlatma tekniği) ülkeye güzel hizmetlerde bulunuruz.

Consigliere dedi ki...

Cenk abi çok sevindim gerçekten.İnşallah yeni görevinde başarılı ve mutlu olursun.

kolay gele..

adozzi21 dedi ki...

hayırlı olsun tebrik ederim :)

nebuchadnezzar dedi ki...

aydınlanma tekniği :D güzel bir fikir.. bende umarım namık kemal üniversitesindeki yüksek lisansımı bu dönem bitirirebilirim..

ama AYDINLANMA şuan Tr nin ihtiyacı olan bir şey... umarım ilerletebilirsin

piyaz dedi ki...

tebrikler - darisi da benim basima 29 ocak'ta :)

Cenky dedi ki...

Sağolun var olun dostlar. Allah sınavı ve önünde engeli herkese yardım etsin. Benden daha iyi konumlara geli, daha başarılı olun inşallah.

@ nebu

Ülkemiz için elimizden gelen herşeyi yapmaya hazırız kardeşim.

ejikulat dedi ki...

"sayın hocam tebrik ederim çok mutlu oldum sizin adınıza...

inşallah öğrenciniz olmaya geliyorum bu sene sonunda:D"
(yüksek lisansa başlarsam bu:D)

abi gerçekten çok mutlu oldum ya helal olsun be doktorluk da ne yakışır be güzel abime helal valla...
(yüksek lisansa başlayamazsam da bu:D)

şaka bi yana hakkındı cenk abim, geç de olsa aldın ya daha ne diyeyim.. inşallah kadronu da alırsın da tam gaz devam edersin dç. ve prof. yolunda...