Sayfalar

24 Eylül 2009 Perşembe

Uğur Meleke'den SWOT Analizi

Uğur Meleke'yi gerçekten hem çok takdir hem de çok seviyorum. Olaylara gerçekçi bakışı ve objektif tutumu beni çok mutlu ediyor. Bir Spor sayfasında, herhangi bir takımla ilgili bir analiz yaparken bilimsel bir yöntemden yola çıkması ve onun etrafında şekillenen bir fikri yazıya dökmesi beni çok heyecanlandırdı. SWOT analizi özellikle kalite yaklaşımda kullanılan ve ilerlemek isteyen kurumların başvurduğu bir yöntem. Meleke de bu yazısında Galatasaray'ın SWOT Analizini yapmış ve Güçlü yönler - Zayıf yönler - Fırsatlar - Tehditler (Strengths - Weaknesses - Opportunities - Threats) diye açabileceğimiz yönlerini irdelemiş Sarı-Kırmızılıların. Ben okurken zevk aldım.

Buyrun yazıya şuradan geçebilirsiniz...

1 yorum:

M.T dedi ki...

Uğur Meleke şimdiye kadar olanların en iyisi bence. Gerek futbola bakış açısı, gerek kişiliği yönünden kesinlikle dört dörtlük bir insan. Bu sene Futbolig'de yok malesef ayrı kaldık kendisinden istemeden de olsa, ama O'nun gibi birini insan hayatında mutlaka tanımalı.