Sayfalar

28 Ağustos 2009 Cuma

Nonda Gidiyor mu?

ga nonda

Dün Nonda'nın son maçıymış Galatasaray'la. Golle veda edecek yani eğer ederse Shabani. Ben en çok De Sanctis'in ona Shabani diye seslenmesini sevmiştim. İlk geldiğinde de sevinmiştim ama Monaco'daki Nonda değildi ne yazık ki. Fakat Fener'e gol atarak tam bir G.Saray'lı olmuştu. Edu ve Volkan sağolsun. Arada sırada sakatlıklar yaşamasaydı, Hakan Şükür'ün egemenliğine yenilmeseydi çok daha iyi olabilirdi. Etkili bir forvet. Mevcut kadroda kesinlikle Baros'un alternatifi değil ama sahaya girdi mi tabi ki rakip defansa korku salıyor. Salacaktı. Fransa'da çok iş yapabilir aslında hala. Ama o Sağlam'ın kanatları altına girebilir. Bursa'nın yolunu tutabilir. Aldığım son bilgi bu yönde. Nonda+para karşılığında Sercan Bursa'nın oynayacağı lig maçından sonra Galatasaray'ın kadrosuna katılabilir. Nonda için üzgün olsam da Sercan için "daha çok genç, tecrübesiz, ne gerek var, hani Özgürcan harcadık onları" demek de bir o kadar mantıksız, anlamsız olur. Hele o son Ukrayna maçında Hamit'e verdiği mükemmel pastan sonra... Gelsin 20 numarayı giysin...

Evet daha önce Aurelio'nun da geleceğini söylemiştim gelmedi. Fakat Aurelio'nun menajeri de Galatasaray kesinlikle ilgilenmiyor diyemedi. Kadro oturdu. Orta ikili de 5 oyuncunun da performansı iyi olunca Aurelio'yu istemedi Rijkaard. Fakat ingiltere'den yeni bir transferin geleceğini söylemiştim. "Ama bence oyuncunun adresi belli. Yeni transferimizin Premier Lig’den geleceği kesin" Yine kaynağını söylemem ama Sercan gelirse şaşırmayın.

An itibariyle Milliyet Fener'e gideceğini yazmış. Bu kadar yazdık yine Tuncay gibi kapak olmasın bana... Ama unutmayın Galatasaray da İstanbul takımı! Gelmezse de Fener hayrını görsün. Eski defterleri meydana çıkarırım eğer giderse Sercan Fener'e...

kaynağım değil ama **habere bak**!

6 yorum:

Cenky dedi ki...

Volkan bugün tavan yaptın, hep böyle bekliyoruz seni :D

Adsız dedi ki...

"Bu kadar yazdık yine Tuncay gibi kapak olmasın bana" Sen Tuncay Türkiye'ye geri dönecek mi demiştin? Tam tersini yazdın diye hatırlıyorum ben.

Adsız dedi ki...

"Fakat Fener'e gol atarak tam bir G.Saray'lı olmuştu."

Galatasaray'ın vizyonu bu değildir. Galatasaraylı olmak bir golle olmuyor, lütfen bu anlayıştan vazgeçin.

volkanbk3 dedi ki...

yok yok stoke city ye hala olmamış formayı giymeden inanmam dedim bugün yayınladım stoke city sayfasını yeniledim tuncayın pozu geldi ekrana öyle bi kapak oldu =) yani tam ben sercan gsye yzarken fbye gelip de yine kapak olmasın bana demek istedim =)

volkanbk3 dedi ki...

cenky bugün işe gitmedim ondandır işe gidince kafayı toplayamıyorum tam topladığımda ise bişiler oluyo şunu yap bunu yap kafa kaçınca olmuyor ... =) acısını çıkarıyorum =)

Cenky dedi ki...

Galatasaray'ın vizyonu kısa bir süre önce değiştiği için bunlardan da vazgeçemiyoruz halen Chao. Yavaş yavaş geçelim bu hazlardan da mahrum kalmayalım.