Sayfalar

23 Ağustos 2009 Pazar

Centilmen Büyücü

arda-keita

Dibimdeki Tallinn maçını izleyemedim. Fark olacağını biliyorduk zaten. İçim içimi yiyiyor mu yiyiyor şu maçları adam akıllı izleyemediğim için. Sağdan Keita, soldan Aydın, ortadan Arda, Baros ileride yırtıcı güç... Gol atamaması benim için çok önemli değil. İlla ki gol atacaktır. Bu onun için çok sorun değil. Önümüzde daha çok maç var. Ama Sabri'nin hataları artık fazlasıyla göze batmaya başlamış. Aydın'ın da Rijkaard'ın kendisine ne kadar çok güvendiğinin farkına varıp performansını artırması gerek. Bu yıl da bir şeyler yapamazsa daha da yapamaz. Ayrıca rtık dar alanda da top oynamasını öğrenmeli.

Maç öncesi yazımda devam Keita demiştim. Duymuş heralde ki devam etti mükemmel oyununa. Frikik golünü zap esnasında gördüm. Çok büyük süprizdi benim için. Muhtemelen herkes için de süpriz oldu. Çünkü an itibariyle sahada o mesafeden frikik atacak adam yoktu. Topa en sert vuran adamımızın Keita olduğunu biliyorduk frikikten gol atacağını beklemiyorduk.

Maçın ertesi gününde tüm gazeteler, köşe yazarları haliyle Keita'yı övüyordu. Tabi ki çok haklılar. Fakat Polat'ın, kendi otelinde yaptığı basın toplantısında söylediği "Sihirbaz Yöneticiler" sözünden kaynaklı olacak ki, tüm manşetlerde ve tüm köşe yazarlarının başlığında sihirbaz kelimesi kullanıldı Keita için. Hani gündemi yakalamak oradan espri çıkarmak için yapıldı bu. Bundan eminim. Hatta belki başkan Polat'a yaranmak için bile yapılmış atılm

ış olabilir bu başlık. Bir sihirbaz da Keita'mız oldu artık bu sayede. Daha bir kaç maç daha devam ederse Keita böyle başlıklar değişmez.

harry_kewell_gs

Hogwarts gibi olduk maşallah... Bir Harry Potter'ımız var, yönetim kısmında Haldun Üstünel'imiz var, bir de Keita eklendi. Sıra kimde bilmiyorum ama bu takımın sihirbazı kim ne derse desin bence Harry Kewell'dır. Zira attığı golden sonra hiç sevinmeden Hakan Balta'yı gösterip başıyla bu gol senindir jestinde bulunabilen çok centilmen kalmadı futbol dünyasında...

Hiç yorum yok: