Sayfalar

28 Ağustos 2009 Cuma

KAPAK OLDU*

TUNCAY-STOKE

Bu transferi yorumlayacağım ama biraz sabır. Bu kapağı hazmetmek gerek...

*Ekleme saati 17.18: Tuncay'ın tekrar Premier Lig'de oynayacak olması çok iyi. Herkesin "kaldı da n'oldu!? Fener'e gelseydi Avrupa Kupası'nda oynayacaktı!" dediğini biliyorum. Fenerbahçe'nin de tek kandırma yöntemi bu mu yani? Avrupa'da da minimum Twente, Sheriff ve Steaua Bükreş'le oynayacaktı. Bu mu lan Avrupa! Moldova, Romanya ve Hollanda'nın Trabzon'u bile olmayan takımlarıyla 2'şer kez oynamak Tuncay'a ne katacak ki? Katabilir ki? Geçen yıl Arsenal'e, Liverpool'a golü vardı Tuncay'ın. Senede minimum ikişer defa Liverpool, Arsenal, Manchester United, Chelsea ile oynamayı tercih eden Sakaryalıya destek olun biraz ya! Fenerbahçe çok seviyor zaten Avrupa'da oynayan Türkleri geri getirmeyi!

Al yanaklı forvetin askerlikten 'yırtmak' için avrupada kaldığını biliyoruz. Kimi milliyetçi arkadaşlarımıza göre bu vatan hainliği olarak, kimilerine göre de 'parası olan konuşur' olarak yorumlanıyor. Biliyorum. Fakat bu durum yasalarda yer alan ve her Türk vatandaşının yararlanabileceği bir haktır. Bu tercihi böyle yorumlamamak gerek. Fırsatı olan bu şıkkı değerlendirsin. Değerlendiremeyen de 'ok' atıp kimseyi yaralamasın. Çünkü bazen sivrilttiğin ok kendini vurur...

Yarın Sunderland ile oynanacak maçta forma giyebilecek durumda olsa da, ben giymesini beklemiyorum. Daha dün formayla poz veren futbolcunun sahaya çıkması benim düşünceme aykırı. En az bir hafta antremana çıksın takımla şöyle bir oturup çay içsin hocası Tony Pulis'le... Sonrasında da zaten 2-3 haftaya kalmaz ilk 11'de yerini garanti altına alır. Forma numarası belli değil. Giymesi muhtemel 7,9,17,10 numaralar dolu. Ben atıyorum ve 54 (Sakarya) giyer diyorum. En kısa zamanda öğreniriz...

2 yorum:

Arkhe dedi ki...

Premier League olmasaydı Fenerbahçe'ye geliyordu. Orada kalma tercihinin sebebi askerlik değil, Premier League sevdası.

Adsız dedi ki...

Premier lig sevdası mı? 1 yıl daha orada dursun 3 yılı tamamlasın, Stoke City ligden düşerse ve Fener yine aynı şekilde teklif yaparsa yine mi kabul etmez diyorsun sen? Tuncay'ın Türkiyeye gelmemesinin tek sebebi askerliktir. 3 yılı doldurunca eğer dikiş tutturamazsa ya da para kazanmak isterse Türkiyeye dönecektir rahat rahat.