Sayfalar

8 Ağustos 2009 Cumartesi

Madara Olmadan Futbolu Bırakması Gerekenler #1

Jens Lehmann. 10 Kasım 1969 doğumlu Stuttgart kalecisi, 41 yaşına az kaldı. Dün akşamki Wolfsburg maçında bir kez daha kanaat getirdim ki bu adamın işi bitmiş. Hele ilk golden sonra geçip giden topun ardından kendini plonjon yapıyormuşçasına yere atması beni hem sinir hem kahkaha krizine soktu. Babbel'in Gotlieb Daimlers günleri çok kısa olur Lehmann'a alternatif bulamazsa. Alman futbolunun bu kaleci sorunu daha ne kadar büyüyerek devam edecek bilemiyorum. Kahn sonrası tam bir enkaz gibi. Biraz Adler, biraz Enke, gerisi vasatın altında.
Bırak diyorum hacı artık, duymuyor musun! Bırak bırak!

2 yorum:

DBergkamp10 dedi ki...

Dün maçı izleyemedim.

Kötü kaleci değildir ama yaşı geçti. Bu sezon sonunda bırakacaktır tahminimce. Adler'e ve Enke'ye ek olarak Neuer'i de sayabiliriz bence.

M.T dedi ki...

Lehmann'ın sadece bırakması yetmez, bir daha statlara bile yaklaştırılmaması gerekir. Uğursuz adam baştan sona. Bundesliga'da en beğendiğim kaleci B. Dortmund'un kalecisi Roman Weidenfeller'dir. Gol yemek bile yakışıyor O'na.