Sayfalar

29 Temmuz 2009 Çarşamba

Adamım Döndü!

O gittiğinden beri Formula'dan zevk almıyordum. Bir savaştı o varken pistte olanlar, o gitti sadece motor bağırtıları kaldı geriye. Çirkeflikleri bile güzeldi Kurt'un. Şimdi çok üzücü bir olay ertesinde olsa da o geri döndü. Massa ayıldı, iyileşmeye başladı ancak bu sezonu kapadı. Yerine konulacak adam takım Ferrari olunca sen-ben olamayacağına göre ondan başkası olamazdı. Massa iyileşsin gelsin seneye, Kimi'yi salla, Schumi Massa ikilisi muhteşem olur. Özellikle yağmur bekleyeceğim Schumi'nin yarışlarında, ne zevk olur ama!

Karizmana, bakışına, gözlüğüne kurban be canımın içi benim! Motor sporlarına anlam katan adamsın!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Madem Schumi döndü ben de Formula günlerime geri dönüyorum. Ne diyelim Massa'nın başına gelenler gerçekten çok üzüntü vericiydi ama her şerden bir hayır doğarmış. Bu sefer de Schumi doğdu.

Diğer yandan Schumi'nin eskisi gibi hızlı bir giriş yapacağını düşünmüyorum. Sonuçta 40 yaşında ama daha da önemlisi katıldığı motorsiklet yarışında yaşadığı kaza ve boynundan geçirdiği sakatlık. Haberlere göre hala daha etkisi geçmemiş Schumi üzerinde.

Ancak ne olursa olsun Schumi'nin dönüşünün Hamilton'u yerinden zıplattığından eminim. Artık Schumi'nin nefesini her an için ensesinde hissediyordur.

Özellikle Hamilton ile Schumi'nin bire bir çekişmelerini heyecanla bekliyorum. Tecrübenin getirdiği avantaj mı yoksa gençliğin verdiği atiklik ve delilik mi galip gelecek?

Özlemişim be Formula'yı...

Beercholic dedi ki...

Yanlız girişte, fondaki müzik ile Schumi'nin fotoğraf kombinasyonu yakışmış :)

Cenky dedi ki...

Testere (6'nın) müziği gitti Schumi'nin dönüşünün diğerleri üzerinde yarattığı korkuyu yansıtan bir ayna oldu :D