Sayfalar

12 Mayıs 2009 Salı

Boston - Orlando 5. Maçı NBA TV'de

Aslında bir Digiturk abonesi olarak normal şartlar altında bu maçı NBA TV'den kanepede yayılarak seyretmem gerekirken, evin ön duvarında asılı olan digi-çanaksal-anten-zıpçıktısını duvarda tutan çelik dübel koptuğu ve polarizasyon bozulduğundan görüntü alamamam üzerine, yaklaşık yarım saat önce, anteni tekrar eski haline getirmeye çalışırken, yatsı ezanı paralelinde, dinden çıkma tehlikesi ile karşı karşıya kalarak ve çağlayarak, anteni acı ve nefret dolu kuvvetimle çelik dübellerini de kırarak duvardan söktüğüm için ben de NBA TV'den izleyememe durumunda kalmış bulunuyorum. O nedenle sabahın 3'ü gibi bir saatte, hala bilgisayar karşısında olacak kadar basketbol hastası arkadaşlarıma sesleniyor, sizler de benim kadar kafayı Boston'la Orlando'yla bozmuşsanız o saatlerde buralarda olun, internetten yayın linkini sizlerle paylaşalım diyor, o saate kadar eşimle yazlık-kışlık kıyafet tertibi faaliyetine katılmaya gidiyorum, beni aramayın, sormayın.

Arayanlar için canlı yayın linki:

http://www.justin.tv/sonny_chiba

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam maç falan önemli değil de o cümle nedir öyle ya! cümleyi bitirene kadar 3 kere nefes aldım.:)

Taylan Özgür Topçuoğlu dedi ki...

cümle değilki paragraf :D

slında bir Digiturk abonesi olarak normal şartlar altında bu maçı NBA TV'den kanepede yayılarak seyretmem gerekirken, evin ön duvarında asılı olan digi-çanaksal-anten-zıpçıktısını duvarda tutan çelik dübel koptuğu ve polarizasyon bozulduğundan görüntü alamamam üzerine, yaklaşık yarım saat önce, anteni tekrar eski haline getirmeye çalışırken, yatsı ezanı paralelinde, dinden çıkma tehlikesi ile karşı karşıya kalarak ve çağlayarak, anteni acı ve nefret dolu kuvvetimle çelik dübellerini de kırarak duvardan söktüğüm için ben de NBA TV'den izleyememe durumunda kalmış bulunuyorum.

hala anlayamadım desem yeridir :D

Cenky dedi ki...

Sinir ve cinnet anının yadsınamaz ama yaşanası fakat kimseye de yaşaması dilenmeyesi duygu sağanağıdır bu :D

Adsız dedi ki...

Hocam ne oldu ben eski dümdüz konuşan blog partnerimi istiyorum. Digitürk duy sesimi. Ne hale getirdin adamı