Sayfalar

3 Ağustos 2012 Cuma

Sporx ve Yasin Tunç'a Teşekkürler

Sevgili dostlar, daha önceleri bir çok kez yazılarımızın iznimiz olmadan başka yerlerde yayınlandığını görmüş ve tepki göstermiştik. Dün de benzeri bir durumla karşılaştık. Ulusal spor sitelerinden Sporx.com'un anasayfasında mysporx bloglarının yazılarından da en çok yorumlananlar gösterilmekte. Onlar arasında "Hey Gidi Tuncay" başlıklı bir yazı gördüm. Bu ifade bana tanıdık geldi ve linki açtığımda bir de gördüm ki sevgili ozhano'nun yazmış olduğu yazı sadece başlığı değiştirilerek kopyalanıp yapıştırılmış. general188 nickli, avatar yaptığı Yüce Türk Bayrağı önünde duran Mehmetçik'ten de utanmayan, bu emek hırsızı ve saygısız, terbiyesiz insan müsvettesi tarafından yapılan bu hareket ilk de değilmiş. Bu yazımızdan önce benim kaleme aldığım "Arda kadar taş düşsün başınıza" yazım da noktasına, virgülüne ve hatta resmine bile dokunulmadan çalınmış ve bu karakter fakiri tarafından mysporx altında yayınlanmış.

 Bu noktadan sonra hemen telefona sarılıp sporx.com editörü Yasin Tunç'a ulaştım. Kendisine durumu izah ettiğimde, özür dileyip gönlümü de alarak bu tip yanlış hareketlerle zaman zaman karşılaştıklarını ve hemen her iki yazıyı da sistemden kaldıracaklarını söyledi. Söylediği gibi 1 dakika sonra yazı sistemden kalkmış ve hırsızlık bir anlamda sona erdirilmişti.

Buradan adı batasıca general188 denilen insanlık yoksunu emek hırsızı başta olmak üzere, benzeri faaliyetlere yeltenen terbiyesizlere sesleniyorum blogger arkadaşlarım adına: Yasin Tunç gibi beyefendi insanlarla her daim karşılaşamayabiliyoruz. Böylesi durumlarda emin olun ki bu iş mahkemede biter ve donunuza kadar alırız. Karşınızda gerizekalı enayiler yok! Adam olmayı geçtim önce bir zahmet insan olmaya çalışın!

Sevgili Yasin Tunç başta olmak üzere duyarlı hareketi ile gönlümüzü alan Sporx.com camiasına Çoban Salata Blog olarak teşekkürlerimizi sunarız.

2 yorum:

Oğuzhan Arslan dedi ki...

Neyseki farkına varmışsın. Kim bilir farkına varmadığımız kaç yazımız çalınıyor. Böylelerini sallandıracaksın taksimde işte :P

Adsız dedi ki...

Vay vay vay vay... Yasin Tunç'a emeğe olan saygısından dolayı kendi namıma teşekkür ediyorum. Çalan insana ise diyecek lafım yok. Sadece demekki güzel işler çıkarıyoruz diye düşünmeme sebep oldu onun bu hareketi...