Sayfalar

16 Mart 2010 Salı

Bir Hayalim Var Benim

Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde yemyeşil sahalar
Yeşilde topun peşinden koşturan delikanlılar
Hepsinin yüzü güleç, hepsi bahtiyar
Sahtekarlık yok içlerinde...

Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde dürüst adamlar
Eyyamsız maçlar yönetirler
Her maç aynı düdüğü çalar
Her hafta saygıyla anılırlar...

Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde adam gibi teknik adamlar
Maç sonu bahaneler aramayan
Hakeme ziyadesiyle sallamayan
Hatasını itiraf edebilen samimi suratlar...

Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde sadece şarkılar söyleyen tribünler
Maçı değil kendini izlettiren
Rakibi bile kendine hayran bıraktıran
Kadınlı çocuklu rengarenk formalar yanyana...

Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde tertemiz bir basın
Sadece sporu spor olduğu için yazan
Asparagas sansasyon peşinde koşmadan
Her gün kendini okutturan...

Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde spor sadece eğlence
Sporcular sanatçı teknik adamlar yönetmen
Yöneticiler yapımcı diğerleri karakter oyuncusu
En sonunda kapanırken perde
Herkes çok huzurlu...

5 yorum:

M.T dedi ki...

Umarım hayalden öteye geçebiliriz hocam. O ince çizgiyi geçebilmek dileğiyle:)

C3Moi dedi ki...

Hayalde kalan idealar...

Adsız dedi ki...

hayaller gerçek olsa...

Corpse dedi ki...

Dediğiniz gibi, maalesef hayal yalnızca hayal..

stuven dedi ki...

bir hayalim var benim; ege ye yerleşmek:)