Sayfalar

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Orlando'da Bir Avukat: Brandon Bass

Takımda bir avukatımız eksikti, o da geldi sevgili Orlando Magic Dostları. Şaka maka Brandon Bass'in Orlando'ya katılması hem de bu paraya gelmiş olması kendi adıma Otis Smith'ten beklemediğim bir hamleydi. Hatta iyi ki Wallace Orlado'ya görüşme için bile gelmemiş dedim kendi kendime. Hafta sonu şehir dışında ve internetsiz olduğum için yazamadım Bass transferini. 18 Milyon ve 4 senelik bir kontratla bu potansiyeldeki bir adamı bağlamak önemli iştir. New Orleans'ta değeri bilinmedikten sonra, 2 sezondur Nowitzki'nin arkasında tam anlamıyla pişti Bass. Post-up yapmayı, orta mesafe şut atmayı ve fiziğini kullanmayı son derece iyi öğrendi. Benim asıl anlamadığım Dallas'ın onu bırakıp Gortat'ı yaklaşık 35 milyona almış olması. Tamam Gortat daha uzun ve pivot yedeği ama böyle bir potansiyeli kaybetmeye değer miydi be sevgili Mark? Öteki taraftan Bass Orlando ile imzalamadan önce New Orleans'a bayağı bir ümit vermiş, sanki öcünü alır gibi atmış imzayı sonrasında da.

Bass kimi zaman pivot oynamak zorunda bile kalacak Magic'te ama geniş omuzları ve sağlam fiziği ile idare edecektir. Yumuşak Battie sonrasında uzun beşle de oynayabilmemiz anlamına gelmesi nedeniyle çok önemli bir eklemedir Bass. Smith'in bundan sonraki hamlesi çok büyük bir ihtimalle bir 5 numara bağlamaya çalışmak olacaktır. Şöyle bir örneğin Nesterovic hamlesi olursa hem sevinir hem de bolca küfür ederim açık söyleyeyim Smith'e. Çok para harcamayacağız derken lüks vergisine bakalım ne kadar girecek Magic.

Brandon Bass Lousiane State Üniversitesi Hukuk mezunu ve aktif olarak avukatlık yapmaya da devam ediyor. Acaba Otis Smith'in hedeflerin biri de geçen sezon hakemlerle başı oldukça dertte olan Howard'ın sözlü savunmasını Bass'e yaptırmak mı? Bu arada sanırım Bass'in Orlando ile anlaşmasına en çok sevinen adam Carter olmuştur.

4 yorum:

zachpaulsen dedi ki...

şimdi siz toronto raptors'ı mı tutacaksınız. yoksa hepi yopu 15 yıllık mazisi olan orlando'yu mu tutuyordunuz.

kendimi bildim bileli lakers taraftarıyım. hideyet veya mehmet o takımda oynuyor diye o takımı tutamam. finalde de lakers'ın yenmesini istedim tabi ki.

Cenky dedi ki...

Hiç öyle şey olur mu sevgili kardeşim. Biz Orlando Magic taraftarıyız. Ancak bundan sonra ilgiyle takip edeceğimiz bir takım daha var Hidayet nedeniyle.

Önceleri Celtics, Suns ve Spurs'ü de fazlasıyla takip ederdim Magic'le birlikte ilgi duyardım. Ancak Magic'in yeri hep başka olmuştur.4 senedir de aktif olarak Magic yazarlığı yapıyor olmamdan dolayı artık fanatizm derecesine yükseldi Magic taraftarlığı. Dikkat edersen Orlando Yaz Ligi'ni bile bloga taşıdık. Sanmıyorum ki bir kişi daha olsun şu blog camiasında takımının yaz ligi kadrosu, maçları ve hareketlerini irdeleyen.

calvin dedi ki...

harika bir iş yapıyorsunuz gerçekten. çoğu haber sitesinden önce sizin bloga bakıyorum. yoruölarınız çok hoş.

Cenky dedi ki...

Eyvallah calvin. Sen de ara vermeden devam et ama bloguna.