Sayfalar

17 Temmuz 2009 Cuma

Nike Reklamı gibi La Liga

zlatan ibrahimovic inter barcellona tuttosport

Haberi duydum ve şaşırdım. Beklemiyordum. Bekleniyordu belki de. Ben neden beklemedim bilmiyorum. Yok biliyorum galiba. Zlatan gibi itici bulduğum bir futbolcuyu, belki de dünyanın en sempatik takımı Barcelona’ya yakıştıramıyordum. Bir de Eto’o gitmek istemiyordu Barca’dan takasla. Ben takasla transfer olmam da nası mantıksız bir düşüncedir. Takas edilmek istediğin kulüp Inter’se neyin egosundasın? Bonservis olarak giren çıkan kulübe. Takas olunca yıllık ücretinden bir şey kaybetmiyorsun ki… Neyse. Neden bu kadar takas muhabbeti geçtiğine geleyim.

Dün gece La gazetta della sport Inter Başkanı Moratti, Barcelona Başkanı Laporta ve Barcelona Sportif Direktörü Txiki Begiristain Milano da buluşup yemek yemiş. Yanlış anlamadıysam hem iade-i ziyaret hem de transfer konuşmak için bir araya gelmişler. Transferdeki isimler ise Zlatan Ibrahimovic ve Samuel Eto’o tabi ki. İki kulüp de birbirinin oyuncusunu isityor. Eh krizdeyken takas yapmak kalıyor ama bu nasıl bir takas ki ben çözemedim. Bu sabah hem AS hem de MARCA gazetelerinde okuduğuma göre Zlatan’ın ederi 35-40 milyon Euro civarında bir para ve Eto’o ve bir yıllık kiralik Hleb’miş. Bunun hesaplamasını nasıl yapıyorlar algılaması kolay değil. Fakat Zlatan’ın geçen yıl Inter’i bir başına şampiyon yaptığını iddia edebiliriz. Fakat Eto’o da 3 yılda iki kez Şampiyonlar Ligi kupası kaldırdı. Son sezonunda La Liga'da 30 gol attı. Neden Zlatan=Eto’o+40 milyon iken, Eto’o=Zlatan+40 milyon etmiyor anlam veremedim.

CR_vs_Zlatan_908x510_TR

Transferin eli kulağında gibi bir durum var. Transferin gerçekleşmesi halinde Nike’ın yıllar evvel çektiği reklam gerçekleşip Eric Cantona’nın sorusu da cevaplanmış olacak. Zlatan ve Ronaldo daha toy birer çocuk iken, Nike sanki geleceği görmüş gibi ikiliyi kapıştırmış. Kimin kazanacağı cevabını El Classico tarihlerinde öğrenmiş olacağız. Acaba Barcelona bu reklamı izledikten sonra Ronaldo ve Zlatan’ı kapıştırmak adına Ibra’yı kadrosuna katmak istemiş olabilir mi?

sevgiler volkanbk3

6 yorum:

giggle loop dedi ki...

bir Madridista olarak bu transfer olsun istiyorum.Zlatan'ın gül gibi takımı gidip karıştırarak içten çökertecek tek isim olduğunu düşünüyorum.
Bi de Eto'o gol kralı olamadı ya son sezon,Forlan oldu. Böyle gıcık gibi hemen hata buldum düzelteyim falan değil de gözüme çarptı yani:)

muribbi dedi ki...

bu bir şaka olmalı. etoo nun ibradan iyi olduğunu düşünmek şaka olmalı galiba. kendisine altın tepsilerde gelen gol paslarını boş kaleye yuvarlayan bir oyuncuyla orta sahadan topu alıp forvet oyuncusu olmasına karşın oyunu kurup gol yapan birini kıyaslamak şaka olmalı. aralarındaki fark kendilerinden değil takımlarından kaynaklandığını anlayamadınız mı?

Cenky dedi ki...

@ giggle

Uyarı için teşekkürler düzelttik

@ çekilmezlik abidesi

Hakkaten adın gibisin sevgili arkadaşım.

muribbi dedi ki...

futbolda bir tek blog yazarlarını eleştirebiliyordu en alt tabakadaki bizler. onada kızmaya başladınız.

Cenky dedi ki...

Sevgili çekilmezlik abidesi ben lakers-orlando finalinden beri kırgınım sana. Orada yaptığın son yorum derinden yaralamıştı beni. Sonraki ilk yorum da eleştiri olunca insan üzülüyor.

Ötesinde en alt tabaka falan yok internet dediğimiz şu alemde hepimiz eşitiz, klavyenin başındaki etten kemikten insanlar. Ben k harfine basınca da sen k harfine basınca da ekranda k harfi gözüküyor. İlerisi de gerisi de boş!

muribbi dedi ki...

galiba burada hata bende. sadece eleştiri yazmam sizi yanıltmış. evet burda bir çok güzel şey okudum ama hiç birinin altınada ne güzel yazıymış demek içimden gelmedi. bu demek değildir ki yazılardan hoşlanmadım. tam tersi saçma övgü cümlelerinden kaçınıyorum. zaten yazdığınız emek harcadığınız bloglarınızın takip edilmesi sizleri mutlu eden şey olmalı.