Sayfalar

24 Kasım 2008 Pazartesi

Şu Takımı Bir de Yerinde Görelim!

Çok önemli ve beni etkileyen konu spor müsabakalarını izlemeye gidemeyişim. Hastalık derecesinde Galatasaray taraftarı olan ben, ömür boyu toplam 4 tane Galatasaray maçını tribünden izleyebildim! Ya gittim bilet bulamadım, ya fırsat olmadı gidemedim. Mesela Galatasaray'ın Sakarya'ya geldiği son dönemdeki 2 sezonda da önceden planlanmış şehirdışı aktivitelerindeydim. Ama bu sefer nasıl olduysa işler yolunda gitti ve sunum yapacağım Aydınlatma Kongresi ile Kharkiv maçı aynı zamana geldi. Perşembe akşamı kongre çıkışı Sami Yen'deyim. Yeni Açık Üst'ten kapalıya doğru devrilip hocasına güvenmediğim, renklerine kurban olduğum takımımı izleyeceğim. Bakalım Skibbe 90 dakikayı kenarda nasıl geçiriyor, televizyonda her hareketini göremediğimiz topçular neler yapıyor. Sıra Yerinde görmekte. Maça gidecek ve Yeni Açık Üst'te olacak arkadaş varsa 17:00'de Sami Yen'deyim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

17 de samiyende ne işin var :)

tribünün maç öncesi ısınma turlarını yaptığı,buluşma mekanına meşaleye git. Asıl maç keyfi orda :)