Sayfalar

2 Ağustos 2008 Cumartesi

Olympiakos 2010'da Lebron'a Talip Olacakmış!


"...Olympiakos is considering a run at LeBron James when he becomes a free agent in 2010. This talk was beginning to make its way through the NBA on Friday. I heard it from a reliable league source, who told me that it emanates from Olympiakos...."

Yukarıdaki satırlar SI.com'un yazarlarından Ian Thomsen'e ait. Kalbur üstü bir yazardır, spekülatif hareketlerde bulunmaz. Diyor ki kısaca "Çok önemli bir kaynaktan aldığım duyum 2010'da Olympiakos'un Lebron 2010'da serbest kalınca kendisine teklifte bulunacağı, üstelik haberin kaynağı da bizzat Yunan Kulübü". E yuh artık diyorum, abarttınız diyorum, ne diyeceğimi bilemiyorum hatta, aval aval bakıyorum. Senelik net 20 milyonun (Amerikan Doları tabii ki) üzerinde bir kontrat teklifinin muhtemel olduğunu hatta ve hatta teklifin üst sınırının olmadığını söylüyor Thomsen yazısında.

Ne diyeceğimi bilemiyorum, bu Yunanlılar ya gerçekten çıldırdı ya da bir yerlerden gömü, define falan buldular! Hayır yorum yapamıyorum! Neyse ileride konuşulur bu mevzu detaylı. 1-2 kelam etmiştim konu ile ilgili, Avrupa'ya kaçış hızlanıyor demiştim de bu kadarını da hiç düşünmemiştim doğrusu. Yuh! Neyse bu gönderi de burada bitsin...

Kelam 1
Kelam 2
Ian Thomsen'in yazısı

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim bir zihni sinir projem var:)
Madem bu arkadaslar daha fazla para kazanma derdinde, avrupa takimlarinda da para var.

Euroligde final four yerine final 8 turnuvasi yapin.

NBA de play off lara katilamamis oyunculari kiralayin turnuva icin.
Hem play off a katilamayanlar bos oturmasin, hem de avrupa basketbolu her sene super bir turnuva gorsun:)

e bu adamlar takima nasil uyum saglayacak 3 mac icin adam mi kiralanir demeyin, o kadar ince dusunebilsem stern'e rakip olurdum:))

isin geyigi bir tarafa,
profesyonel oyuncu icin lig ayrimi olmaz bence.Ilerde belki "real mi alir , barcelona mi?" dedigimiz 25 yasinda yildiz futbolcular Rusya'ya gider.NBA yonetimi de uzun vadede bu NBA'den kacislari gordukten sonra illaki bir degisiklige gidecektir.

Cenky ,
hep merak ederim,
bu NBA takimlari niye formaya reklam almaz?Alsinlar AVEA reklamini doldursunlar kasayi:)
para agir mi geliyor adamlara:)

Cenky dedi ki...

Adamlar forma reklamı almıyorlar çünkü tek bir ana sponsorları yok bir kaç tane var. Ayrıca forma üreticileri ile de ligin yaptığı bir anlaşma var yanlış bilmiyorsam. Formada sadece takımın adı, NBA logosu ve üretici firma logosu bulunabiliyor.