Sayfalar

2 Ağustos 2008 Cumartesi

NBA'den Karışık


  • Walter Hermann Detroit ile 1 yıllığına kontrat yeniledi. Yeni sezonda koca elli adamın daha çok süre alacağına inanıyorum, inanmak istiyorum.
  • Louis Williams da takımında kalanlardan. Genç gard Philadelpia 76ers ile 5 yıllığına 25 milyon civarında bir para karşılığında anlaşmış. Bu da Brand'le kuvvetlenen ama Iguodala'yı kaybetme riski olan takım için olumlu bir hareket. Williams her sene üzerine koyan bir adam, artık bankaya da koyar birazını.
  • Iguodala hedefim 76ers'ta kalmaktı ama şimdi işler değişti, yine kalmak istiyorum fakat önümüzdeki tekliflere bakacağız dedi.
  • Orlando Magic geçen sezon takımın normal sezon maçlarında forma giyen yedek pivotu Adonal Foyle ile 1 senelik ve 1.3 milyon değerinde bir kontrat imzaladı. Foyle mutluyum falan derken GM Smith bu imza iyi oldu dedi. Bu sırada takımdan kesilen James Augustine de hayırlısı olsun diyerek gönüllere su serpti.
  • Houston Rockets'a takas olan Artest Rick Adelman'ı çok seviyorum, birlikte yeri göğü inleteceğiz, ilk turu geçeceğiz dedi. Bakalım ilk kimle kavga edecek T-Mac mi yoksa Adelman mı!
  • Dallas forveti Josh Howard 90 km hız sınırı olan bir yolda 160'la giderken üstelik sokak yarışı yaparken yakalanmış, tutuklanmış. 23 Eylül günü mahkemede olacağına ilişkin yeminli bir senet vererek serbest kalmış. Howard "Arabanın motoru açıyoduk be yaw, möhöm bişi yok adamım" demiş.

Not: Önemli bir olay yok, bari gülelim dedim.

Hiç yorum yok: