Sayfalar

10 Mart 2010 Çarşamba

96!

En son Nisan aylarının sonu 2006 senesiydi tartıda 96 kiloyu gördüğümde. Neredeyse 4 sene olmuş! Son 2 senedir 100 kilonun altına düşmeye çalışsam da bir türlü başaramıyordum. Her işte bir hayır var derler hesabı medeni hal değişikliğinin gerçekleşme süreci olan yaklaşık 40 günlük sürede tam 10 kilo verdim. 107'den 97'ye düştüm. 15 Aralık'tan beri yaklaşık 2,5 ayı geçkin sürede 1 kilo değişmedi kilom. Ama son dönemde hem Tatankalarla birlikte artan yoğun tempo hem de Personel Ligi'nin başlamasıyla vücudumda bir hareketlenme hissetmeye başladım. Bu akşam yoğun bir iş günü sonrası takımla birlikte idmana çıktım. Eve döndüğümde duşa girmeden bir tartılayım dedim ve senelerin hayali ile karşılaştım. Tartının göstergesi 96'nın hemen altındaydı! 4 senelik hasret bu, kolay değil, insan sevincini haykırmak istiyor. Annem bende mesela bu hafta, kekler, börekler, tatlılar yapmış, antrenman dönüşü insan tartıda o iki rakamı yanyana görünce nefsiyle savaşıyor adeta, ağzıma gram koymadım yiyecek, sabah saatine bıraktım :) Neyse sözün özü hayatımdaki tüm zararlı fazlalıklardan kurtuluyorum sırayla, hem de özel bir şey yaptığım da yok, kendiliklerinden kaybolup gidiyorlar! Yaşasın!

Hedef 90 be kardeşim!

Bu arada yukarıdaki 96 Hannover'in 96sıdır ödünç aldım :)

12 yorum:

M.T dedi ki...

Hayatında kalan zararların diğerlerinden de en kısa sürede kurtulman dileğiyle... Darısı başıma artık. Bu arada 90 olunca mutlaka yaz buraya bir tebrik daha çakalım. Ayrıca Enke'yi yadettim gece gece sayende. Nur içinde yatsın.

MBC dedi ki...

coban salatasi aslinda iyi gelir..
saglikli bir yemek türü :P

nebuchadnezzar dedi ki...

amerikan futbol takımında mevkin nedir? lineback ? free safety? :D

Cenky dedi ki...

@ MT

Sağol Sevgili dost, umarım o gün de gelir paylaşırız mutluluğu. Enke deyince Heath Ledger geldi aklıma benim de. İkisinin de sonu çocuklarına duydukları sevgiden geldi. Mekanları cennet olsun diyelim, umalım.

@ MBC

Güzel fikir, ben niye daha önce düşünemedim :P

@ nebu

Kulüp başkanı, Koç, saha kenarı 25. yardlar arası :) Dün akşam idman sonunda touchball'da line oynadım ama çocuklar tight end çıkar sizden diyorlar, vallahi onların yalancısıyım :) Saha kenarı benim mekan nebu, bütün mevkiler benim :)

Adsız dedi ki...

hocam zaafiyet geçireceksin, biraz ye :D

Cenky dedi ki...

Sevgili hocam bu kiloları düzenli beslenerek veriyorum. O 40 günün ilk 18 günü sadece 7 kilo vermiştim ki sonrasında hayata dönüp önüme baktıktan sonra düzenli beslenmeyle 4 kilo vermiş durumdayım, bu da bence gayet olumlu bir seyir. Bu arada 96 kilo bir adama zafiyet geçireceksin diyen kişinin bence kendi kiloları, göbeği, gıdığı ile sıkıntıları vardır :D

Adsız dedi ki...

Ne sıkıntım olsun hocam, beni beğenmesi gereken tek bir kişi var o da beğeniyor. O beğenmezse, laf ederse işte o zaman sıkıntı yaparım. Artı 1.87 boy 90 kiloyum, daha ne olsun.

Cenky dedi ki...

90 kiloymuş, yeme beni hocam. O gıdığın, o gobeğin öyle demiyor ama sayın hocam :)

Cenky dedi ki...

Yaw hoca bu postun altı da mankenlik ajansı gibi oldu :P Şimdi ister misin boy-kilo-göğüs-basen ölçüleri ile yağdırsın millet :)

ejikulat dedi ki...

tebrik ediyorum sayın hocam, yılların karpuz diyeti, soda bilmemnesi, kabak çekirdeği şeysi derken 96 olmuşsunuz helal olsun:D
şaka bir yana sayın hocam 90 kiloya da inerseniz süper olur valla...
yağuşukluluktan geçilmez artık..

Cenky dedi ki...

Eyvallah kardeşim. Bu arada sen formayı yine XL al da belli olmaz :)

Adsız dedi ki...

Bu arada bir 12. hafta iddiası vardı o ne oldu? İki taraf da hakkından feragat mı etti? :D