Sayfalar

14 Ekim 2009 Çarşamba

Star Trek

Bu filmi heyecanla bekliyor olmama rağmen özellikle ilgilenmemeye, oyuncularını öğrenmemeye, konusundan bihaber olmaya çalıştım. Tabii Heroes seyrediyor olmanın dezavantajıyla Sylar'ın yani Zachary Quinto'nun Mr.Spock'ı oynayacağını öğrendim. Olsun gerisine bakmadım, herhangi bir Star Trek haberi ile karşılaşınca okumadım, browserı kapattım, gazeteyi dergiyi attım elimden. Veee dün sonunda filmi izleme fırsatı buldum. Seyretmeyenlerin zevkini kaçırmamak üzere konusundan bahsetmeyeceğim. Benim için içinde inanılmaz şaşırtıcı bir gelişme olduğunu, kurgunun iyi yapıldığını, yönetmenliği çok beğendiğimi, oyuncuların rollerinin hakkını verdiğini ve hikayenin çok iyi olduğunu söylesem yeterli olur. Dayanamayacağım şunu söylemem gerek, hem yönetmen hem yapımcı hem de fikir sahibi olarak projenin ağa babası olan JJ Abrams'ın zaman yolculuğu takıntısının devam ettiğini gördük yine bu filmde, çok da zevk aldık.

Çok zevkli, bittiğinde beni mutlu eden ve çocukluğuma, daha genç olduğum yıllara götüren bir film oldu. Aşağıdaki postta değindiğim JJ Abrams'a da bir çift laf söylemem gerek. Adam sanki çocukluğunda hayran kaldığı dizileri, filmleri kendi ütopik hayal dünyası ile birleştirip fantastik dünyalar yaratmaya çalışıyor ve yaratıyor da! Evet evet JJ Abrams benim ruh ikizim!

Türün hayranları Star Trek'i kaçırmamalı...

Hiç yorum yok: