Sayfalar

13 Ekim 2009 Salı

Şeva'dan Reklam Kokan Hareketler

"22 yaşımdayken bana teklifte bulunan Manchester United ve Barcelona'nın tekliflerini geri çevirdim. Milan'ı seçtim. Orasının kariyerim için en iyi yer olacağını düşüyordum. Öyle de oldu. Milan'la kazanılabilecek her şeyi kazandım. Milan'da oynamış olmaktan ve kariyerimden gurur duyuyorum."

Çok güzel yapmışsın, ellerine sağlık Şeva da ne gerek vardı şimdi bu açıklamalara. İngitere'ye atamadığın, kaçırdığın penaltıyı unutturmak mı istiyorsun yoksa yakında dibe vuracak olan Milan'da bir rol peşinde misin? Giderken ya da gittikten sonra yaptığı şeyleri anlatanlara içimde açıklanamaz bir sinir hatta nefret doğuyor. Bir plan yapıyorlarmış gibi geliyor, sanki kimsenin bilmediği bir şeyler peşindelermiş gibi. Bırak futbolu sonra anlat bunları, ne gerek vardı şimdi Allah aşkına? Akşam akşam asabım bozuldu. Gerçi bana ne oluyorsa!

Hiç yorum yok: