Sayfalar

27 Eylül 2009 Pazar

Henry'ye Twitter nazarı!!!

henry-twit

Twitter manyaklığım son bir ay artmış durumda. Ocaktan beri kullanmama karşın pek aktif değildim bu alemde. Bir program sayesinde masaüstümden takip edebilir oldum işte her şey o zaman oldu. Usain Bolt'u, Kim Clijsters'i, Engin Atsür'ü falan takip ediyorum deli miyim neyim!? Henry de takip ettiklerimden... Bir kaç gün önce bir iletisi göründü masaüstümde. "Gol orucumu Malaga maçında bozacağım" diyordu. "Vay" dedim "bir posta atarım artık" dedim ben de bloguma... Kısmet olmadı. Maç öncesi gün ortasında pıt pıt twitleri göründü yine masaüstümde. Aha dedim bunlar da bloga konu olur vıdı vıdı konuştum kendimce ama olmadı yine vakit bulup koyamadık. Maçı izlemeye başladım baktım ilk 11'de en uçtaki adam. "Kesin gol atar, ben de o zaman yazarım bunları" dedim. İzliyorum efsane 14 numarayı taşıyan Fransız'ı. 20. dakika ile 30. dakikalar arası mıydı neydi. Messi soldan pres yapıp kaptığı topu içeri ve ileri çapraz ortaladı. Henry ayağını uzattı topa değemedi. Top onu geçince arkadaki genç oyuncu Pedro tamamlamak istediyse de buna muvaffak olamadı. Atak bitince kameralar Henry'yi gösteriyordu. Tecrübeli golcü sol kasığını tutuyordu eliyle. Hafif tempoda koşarken zorlandığı belli oluyordu. Kenarda Zlatan belirdi. Isınıyordu. Henry yavaş adımlarla kenara geldi. Üzgündü. Gol atamadı. Twitter'daki iletiler boşa gitti. Durduk yere kendi kendine nazar değdirdi adam!

Bu satırları yazarken cevap attım son iletisine. Üzüldüm diye... Bakalım ne diyecek... =)

Hiç yorum yok: