Sayfalar

15 Haziran 2009 Pazartesi

El Rapido Classico! - Hızlı Classico

Bizimkiler bir Topuz için haftalardır kaçma,kaçırma,baskı yapma,hapsetme yollarına başvururken eloğlu bastı parayı Kaka ve C.Ronaldo'nun işini bitirdi. İkinci Galacticos devrini başlattı. Geçen günlerden birinde muhtemelen HaberTürk'te iki dönemin kadrolarını yanyana koyup karşılaştırmışlar. Yukarıdaki resmi biraz editlemişler.

Eski kadroda kaleci yine Casillas. Defansta Salgado, Hierro, Helguera, R.Carlos, Orta sahada Zidane,Makelele,Guti,Figo(Beckham), forvette de Raul ve Ronaldo vardı. Şimdi kurulması beklenen kadroda yukarıdaki gibi.

İki Galacticos'un forvet hattına gazetedeki haberde şöyle iki Galacticosa bir baktım. Karşılaştırdım. Eski Galacaticos Ronaldo dışında hız olarak yavaş adamlar. Zidane,Figo,Raul isterseniz bir de Bechkam normal hızda adamlar olsalarda zekaları öne çıkmış isimler. Yeni Galacticosun eskisine göre farkı ise -geleceklerse- Ribery,D.Silva,D.Villa ve gelen C.Ronaldo ve Kaka ile daha çok hıza yönelik bir oyun sergileyecek. Bu hızlı adamların yaratacağı hızlı oyunda herkese ekran başında inanılmaz bir seyir zevki yaratacak. Hele de El Classico!

La Liga'nın yayıncı kuruluşuna benden bir tavsiye. Bu yıl kameralarınızı yenileyin. Zira Classico'da Messi,Kaka,C.Ronaldo,Eto'o,Henry gibilerini ekranda flu şekilde kimse görmek istemez. Yapamayacaksanız derbiden önce de ekranda "Lütfen televizyonunuzun ayarlarıyla oynamayın. Biz yavaş değiliz, bu adamlar çok hızlı" yazısı çıkartılabilir...

Not: İyi Tatiller Cenky ve Ozhano. Ben burdayken salatamızın tadı kaçmaz. siz keyfinize bakın...

sevgiler volkanbk3

1 yorum:

Cenky dedi ki...

Sevgili volkan kardeşim, seni Antalya belek sahillerinden tuzlu tuzlu öpüyor, biz yokken dükkana sahip çıkıp bizi de aratmadığın için sana sonsuz sevgi saygı ve bilimum samimi yakınlaşmalarımı sunuyorum, ozhano da aynısından ben de diyor, kaçtık, selamlar (kime söyleyecen bilmiyorum ama :D)

Not: Çok Kral Adamsın...