Sayfalar

28 Mayıs 2009 Perşembe

What the .uck !?!

Resmi büyütüp Van Der Sar'a yakından bakın.

5 yorum:

bilog dedi ki...

Yok böyle bir kafa golü. Bence Hakan Şükür tadındaydı. Bir kere boyunu aşacak bir top geldi. Bir de yamularak falan uçtu böyle havaya. Kafasının yan tarafıyla mı arka tarafıyla mı vurdu bir de. Ve çok düzgün gitti o top.

Meğer Messi'nin içinde bir Hakan Şükür varmış :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Sanırım topu nefes gücü ile kendine çekmeye çalışmış. Her ne kadar Ronaldo'cu bir düşünceye sahip olsam da dün akşam Messi Ronaldo'yu sulu götürdü susuz getirdi. Anketin artık benim için bir anlamı kalmadı. Ronaldo anketi alsa da özür diliyorum peşin peşin senden Cenky. Bu arada bugün odama gelip bana attığın bakış, çoğu şeyi anlattı bana. Ben alacağımı aldım merak etme sen:)

Adsız dedi ki...

Ancak şu an durum 1-1. Sakın umutsuzluğa kapılacağımı, yıkılacağımı düşünme. Mücadeleye aynen devam.

Cenky dedi ki...

Sayın hocam, sessiz olanın sesinden, görünmez olanın görünmesinden korkacaksın.