Sayfalar

29 Mayıs 2009 Cuma

Çoban Salata'nın Doğum Günü!

29 Mayıs 2008'de, kayınpederin salonunda, tek kişilik bir koltukta, kucağımdaki dizüstü bilgisayara doğmuştu Çoban Salata. Çok mutlu etmişti beni doğuşu, günlerce koca bir gülümseme ile gezdim suratımda. İtinayla baktım ona, yaklaşık 7-8 ay elimden geleni ardıma koymadım, tek başıma büyüttüm. Başkaları da farkına vardı sonradan. Ne zaman ki Timurlenk'in sofrasına, Aceto Balsamico'nun yanına kondu, tadı bir değişti, paylaştıkça çoğaldı, büyüdü Salata. Her geçen gün seveni arttı, çok farklı yerlerden çok farklı kişiler bandırdı çatalını. Beğenenler oldu, beğenmeyenler de. Hepsine minnettar kaldım.

Gün geçti, zaman aktı, tezgahın başına geçmek istedi bir dostum, aylarca yalnızdım, o geldi güçlendim, o geldi gülen yüzüm çiçek açtı, o geldi gitti yalnızlığım. Salata ellerime doğmuştu, beraber büyütmeye başladık dostum ozhano'yla. O da bir tad verdi bir ustalık getirdi ki sofraya anlatmaya kelime yok. Sonra volkan'ı çağırdık aramıza, gel dedik bir farklı salata sosu da sen hazırla, iletişim uzmanıydı, rengini değiştirmeye başladı salatanın, çok güzel oldu, ziyadesiyle doyurucu.

Tam 1 sene oldu ilk kez tezgah başına geçeli, 711 salata önce başladı bu serüven, Siz, Salata'yı sevenler sayesinde, Siz, her gün bizden vageçmeyenler sayesinde yenileri yolda. Neredeyse 40000 farklı müşterisi olmuş dükkanın, tekrar gelenleri saymadan, Salata yapmaya devam!

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam bundan daha güzel, daha anlamlı bir yazı olamazdı bu konu hakkında. Benimle ilgili güzel düşüncelerin için de çok teşekkürler. Artık amaç 50000 farklı müşteri ve 1000 salata. Bu blogun bir ferdi olarak salatamıza renk katan herkese çok teşekkürler. (Ben de doğum günümüz ile ilgili bir yazı yazmıştım ama sen o kadar güzel anlatmışsın ki bunun üstüne ancak saygı gösterilir, helal olsun denir.)

alengir dedi ki...

Hepi börtey,nice 711 postlara:)

Mehmet Dinler dedi ki...

Şu an ilgiyle takip ettiğim (ki orta boy blog listemdeki bütün blogları ilgiyle takip ederim) bloglar içerisinde kesinlikle ilk 3'de demiştim Salata için daha önce. Cenky'nin müthiş basketbol bilgisi, yazarlık bilgisi, Orlando Magic'in sadece sempatizanı olarak değil de ciddi ciddi bağlı olarak yazdığı tüm sezonun maç yazılar...

Sonrasında Ozhano'nun getirdiği farklı lezzet, Cenky'le ters düştükleri durumlar falan...

Hepsi mükemmeldi blogu okuduğumdan beri.

Blogger diye bir şeyin olduğunu burası sayesinde öğrenmiştim. Ozhano ve Cenk Abi nice yıllara, nice postlara... :)

Mehmet Dinler dedi ki...

Şu an ilgiyle takip ettiğim (ki orta boy blog listemdeki bütün blogları ilgiyle takip ederim) bloglar içerisinde kesinlikle ilk 3'de demiştim Salata için daha önce. Cenky'nin müthiş basketbol bilgisi, yazarlık bilgisi, Orlando Magic'in sadece sempatizanı olarak değil de ciddi ciddi bağlı olarak yazdığı tüm sezonun maç yazılar...

Sonrasında Ozhano'nun getirdiği farklı lezzet, Cenky'le ters düştükleri durumlar falan...

Hepsi mükemmeldi blogu okuduğumdan beri.

Blogger diye bir şeyin olduğunu burası sayesinde öğrenmiştim. Ozhano ve Cenk Abi nice yıllara, nice postlara... :)

tolga dedi ki...

ben(ya da biz) teşekkür ederim(ya da ederiz) sayın hocalarım.bizim yaptığımız ne ki:bi'tek çatalı kapıp geliyoruz.hazır salataya bandırmak da iş mi?salatayı yapanların yani sizlerin ellerine sağlık.nice yıllara...(bir şarkı armağan etmek isterdim ancak,en son ne zaman kasvetli olmayan bir şarkı dinlediğimi hatırlamıyorum?)

Telif Hakkı dedi ki...

:) nice mutlu senelere diyelim ..

Cenky dedi ki...

@ozhano

Çok kral adamsın be hocam, hep beraber kalalım!

erbo dedi ki...

tebrik edip, nice senelere demektir bize düşen :)

sinem dedi ki...

yemelere doyamıyoruz efem, nice senelere :D

Emrah dedi ki...

tebrikler,nice güzel salatalara...takipteyizz

ejikulat dedi ki...

hayırlara vesile olsun efenimm...

ceyda öztürk dedi ki...

nice yıllara