Sayfalar

25 Nisan 2009 Cumartesi

Last Shot Sixers

Bu sefer 18'den geri gelen Magic oldu hem de 7 saniye kala Howard'ın 2'de 2 serbest atışlarıyla. Son topu her türlü Magic savunması çirkefliği ve çalınmayan faullere karşın Young baskete çevirip bir kez daha son saniyede bitirdi Orlando'nun umutlarını ve şunlar çıktı ağzımdan maç boyu:

* Böyle bir Alston istemiyorum, sanki Nelson sahadaydı ve en bencil günündeydi.
* Hedo o bro where art u?
* Bu sefer Lee'yi oynatmayacaklar dememiş miydim?
* Allah aşkına şu Iguodala'ya savunma yapmayın, sıkıştırdıkça patlıyor adam!
* Yazık oldu Dwight Efendi'ye!
* Demek ki Howard pota altını domine ederse Magic maç kazanamayacak, çünkü Magic'in şut sokması gerek!
* Pietrus'u daha fazla kullanmalıyız, atletik Sixers'a karşı.
* Neden Magic gibi oynayamıyoruz?
* Ah Lewis vah Lewis, nerdesin be aslanım 2 maç 3 çeyrektir!
* Maçın 2. devresinde yaptığımız savunmayı diğer maçlara yayarsak seri 4-2 biter Magic için.
* Şu Kaan Kural abiden çok sıkıldım, her maç 2 maçlık konuşuyorsun be abicim, kafa bu ama...
* Mehmet'in 430 sayı attığı bir gecede 96-94 kısır bir skor olarak kaldı.
* 4. maçı Magic alamazsa erken rezervasyon yaptırsınlar, Mayıs'ta tatil fiyatları artacakmış.

Daha da yazmıyorum, asabım bozuldu, tepem attı, yatıyorum!

4 yorum:

calvin dedi ki...

hidoda o eski özgüveni kalmamış. o çok rahat bitirebildiği pozisyonlarda blok yedi. şaka maka magicin gidişat sağlam değil. nerde o CAVS'ı silip atan takım.

baha dedi ki...

abi Hidayet cok zor oynuyor ilk adimini atarken belli sakatliginin onu ne kadar etkiledigi. sicrayamiyor bile. umarim iyilesir bu seri icin cok gec olmadan.

ejikulat dedi ki...

hocam magic bu savunmayla ve kötü şut performansıyla çok zor...
4-1 biter demiştim ama patladık artık yapacak bişe yok:D
ama çekirge de 1 zıplar, al 2.yi de zıpladı artık son saniye basketi biraz zor.
ancak zaten magic-76ers eşleşmesi son saniye basketlerine kalmamalıydı.

calvin dedi ki...

ben sakatlığı hiç hesaba katmamışım ama sene içinde de çok farklı oynamadı hidayet. çok kötü şut attı bu sene. umarız geç kalmadan iyileşir.