Sayfalar

29 Ocak 2009 Perşembe

Yuvana Hoşgeldin!

Muazzam saygı duyuyorum Kerem Tunçeri'ne. Türkiye'de aktif oyuncular içindeki kuşkusuz en iyi oyun kurucu. Efes'te oynadığı dönem gereken saygıyı gösterememiştik ona. O saygıyı Avrupalılar gösterdi, Real Madrid'in 1 numaralı adamı yaptılar. Kendini ispat etti, İspanya Şampiyonu oldu, hep istendi, aranan adam oldu. Bir tek Tanjevic sildi onu bir dönem sonra mecburen yaladı tükürdüğünü, çünkü gerçekten en iyisi o. Orhun Ene'den sonra gönül rahatlığıyla bir tek onu izleyebildik Milli Forma sahadayken. O yokken Efes hep dibe doğru gitti. Son çöküş ona sarılmayı zorunlu hale getirdi. Öze dönüş sürüyor bir anlamda. Önce Kaya alındı, Şimdi Kerem geldi, Aydın Örs'ün adı geçiyor genel menejerlik için, yakında Ermal'in adı da düşer satırlara. Ergin Ataman'ı hiç Efes'e yakıştıramadım, oraya ait göremedim ya neyse, eski koç da takımın başında. Efes'te eskiye dönüş çabaları, sevdalılarını tekrar parkeye bakmaya zorluyor. Kerem'in gelişi bir milat olur umarım, yanlış yabancı transferlerinin sona erip, kendi evladımıza sahip çıkılmaya başlandığının miladı. Hoşgeldin yuvana Kerem!

3 yorum:

dugenci dedi ki...

sanırım beşiktaş kendisine yeterince saygı göstermişti. yanılmıyorsam hatta keremin gözlerinden oluşan güzel bir pankart bile vardı akatlarda.

Mehmet Dinler dedi ki...

Saygıyı Avrupalılar'dan önce Beşiktaş gösterdi, atlamanıza şaşırdım. Efes ve Ülker'de çürüdükten sonra Beşiktaş'Daki sezonuyla Avrupa'ya gideildi zaten...

Cenky dedi ki...

Kabul ediyorum biraz subjektif baktım konuya. Beşiktaş'ta gördüğü sevgi ve saygı muazzamdır kuşkusuz ancak benim derdim Efes'le olduğu için orayı atlamışım. Bir ara bir Efes yazısında dökerim içimdekileri. yoksa Beşiktaş'ın açtığı o sıcak kucak olmasa belki de kaybederdik Kerem'i.