Sayfalar

30 Ocak 2009 Cuma

Neo - Klasik

Biri 28 diğeri daha 23 yaşında, ama onların rekabeti şimdiden klasikler arasına girdi. Kendi adıma bir Nadal hayranıyım, stiline bayılıyorum, oyuna kendini verişine bitiyorum. Fedex'in tarzı bana Pete Sampras'ı hatırlatıyor her izlediğimde. Sampras'a da hiç ısınamamıştım, Fedex de öylesine soğuk oldu hep benim için. Bugüne kadar tam 18 maç yapmışlar, Avustralya açık finalinde 19. kez konuşturacaklar maharetlerini ve biz sihirli kutunun karşısında zevkten dört köşe olacağız yine. Önemli adamları geçip geldiler finale kadar ama Nadal'ın son maçı tarihe geçti. Avustralya Açık tarihindeki en uzun maçı oynadı Fernando Verdasco'ya karşı. 6-7(4), 6-4, 7-6(2), 6-7(1), 6-4 'lük setlerle geçerken İspanyol'u tam 5 saat 14 dakika ecel terleri döktü Nadal ama daha kuvvetli olan oydu.

Şimdi finalde efsanevi bir kapışma yaşayacaklar, yine, yeniden. Bunun adı Neo-klasik.

1 yorum:

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
of course this is the classical final of the last years, we will see if Rafa can beat again Roger.
Both are playing very well for the moment.
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)