Sayfalar

22 Eylül 2008 Pazartesi

Nefret Ettirdin Artık!

Cristiano Ronaldo'yu 2008'in en çok mide bulandıran ismi olarak ilan ediyorum sevgili blog takipçileri! Seks skandalı, Real transferi, sevgililerinin skandalları falan derken artık nefret ettim bu adamdan. Şu sıralar kokain satan ve geceleri hayat kadınlığı yapan sevgilisiyle gündemde. Ondan önce modern köleydi, yok alemciydi, içkiciydi, yatta sevişti, parkta güneşlendi, denizde öpüştü! Offf bunalttın artık Ronaldo, içimizi sıktın. Bir de çıkıp ilk çıktığın maçta Mike Riley gibi bir hakeme ders vermeye kalkıyorsun. E çık git artık hem magazin hem spor sayfalarından, yeşilde topuna bak!

6 yorum:

B. dedi ki...

bu adam çıktığı günden beri bende pek farklısını söylemedim zaten :D

aşkın dedi ki...

Nesini sevmiyorsunuz? Yaptığı herşey çocukça ve komik.Daha 22 yaşında.

YK dedi ki...

Adam oynuyor mu oynuyor, hem de en alasını..gerisi boş..

Cenky dedi ki...

Maalesef gerisi boş değil bence. Chelsea açını izlediniz mi bilmiyorum ama, gerek Riley'e yaptığı hareket, gerek arkadaşlarından kendini üstün görür tavırları 2 sene önceki Ronaldo'da olmayan şeylerdi. Bir futbolcunun spor sayfalarında performansından çok transferi ve acayip spekülasyonlarıyla, sonrasında magazin sayfalarında özel hayatı ve çılgınlıklarıyla yer bulması beni çok rahatsız ediyor açıkçası. Ötesinde kibir sahibi adamdan iyi sporcu olmaz, o adam takımına zarar verir diye düşünüyorum, yoksa oynadığı topadiyebileceğim hiç bir şey yok. Zaten o topu oynasın istiyorum sadece.

YK dedi ki...

Chelsea macındaki hareketlerini ben de hos karsılamam ama zaten 2 sene önceki Ronaldo değil...
Yazın futbolcunun performansı konusulmaz zaten..ya transferi konusulur ya da tatilde nerde ne yaptıgı ya da hic bir seyi konusulmaz. Hic bu yaz sampiyona sonrası luca toni'nin performansı iyiye gidiyor gibi bir yazı okuyanınız oldu mu?
Kibir sahibinden iyi sporcu olur mu olmaz mı bilmem ama Ronaldo iyi sporcu olmuş..
Takıma zarar vermiyor, aksine takımına cok sey katıyor.
Geçen sene 2 büyük kupa kazandırdı..

Sheed dedi ki...

sadece şuraya takıldım: "mike riley gibi bir hakem"

mike riley'ye saygı duyan kaldı mı ki?